Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZhoubná trilogie
Autor
Rajmund
Muž v houpacím křesle zrovna dožvýkal sousto tabáku, když vešel mladík s pistolí.
,,Je konec, Felixi, dohrál jsi!"
,,Neblázni, Nigeli, za závěsem stojí Alleyn, odpráskne tě brokovnicí."
Náhle přišla z terasy Emeralda.
,,Jste v kýblu oba, Alleynovi hodil v poledne Crammer do jídelny ananas!" Odjistila samopal.
,,Blbost," ušklíbnul se Felix. ,,Crammera měla na starost moje vzácná Dulcie. Odnesli ho
z penzionu Pahorek nohama napřed."
Nigel se zarazil:,,Z penzionu Pahorek? Tam chodím také!"
,,To sem nepleť!" Felix praštil pěstí do stolu a zařval:,,Co mně ještě řeknete, hajzlové?"
,,Dulcie Dreamerová se koupe ve sklepě penzionu v kyselině," pravila sladce Emeralda. ,,Bill to zařídil."
Felix se zachechtal. ,,Bill od tebe odjížděl včera auťákem a cestou ohořel. Před chvílí mi volal Gardener,
že splnil úkol. Mimo to jste zapomněli na Repa, ten vás teď má v dalekohledu své pušky v mé zahradě."
Nigel se zachmuřil:,,To jsem z toho blázen, je ten Alleyn po smrti nebo ne?"
,,To sem nepleť!" Emeralda praštila pěstí do stolu a zařvala:,,Co mně ještě řeknete, hajzlové?"
Svit měsíce začal právě vzlínat mezi cypřiši, když Trixie položila prst na spoušť. Stačilo by, aby se Rep pohnul
směrem k oknu a byl by to dostal. Severin sledoval Trixii z paluby. Světlá halenka prosvítala mezi ratolestmi.
Z vily sem doletěla slova:,, Co mně ještě řeknete, hajzlové?" Nebýt houpání jachty, zazněl by do ticha tlumený
výstřel hned.
V tom okamžiku se na kapitánském můstku odehrávalo drama. Battlex přistoupil zprava ke kapitánovi, přitisk-
nul mu hlaveň k břichu a zašeptal:,,Odplouváme do Švédska, čeká nás tam králův bratranec!"
V tom okamžiku přistoupila ke kapitánovi zleva Pellisonová:,, Pojdi do Trenčianskych Těplyc, nikakoj bratróv
kravjanec, maju v ekvipanu bombu!"
Švédsko zařvalo:,,To sem nepatří, jedeme do Splitu, tam je tepleji!"
Z oblohy volal úplněk:,,Do Splitu ne, ten jsem dnes dopoledne umlátil keporkakem!"