Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrutá pravda
21. 08. 2001
2
2
2358
Autor
Atala
Láska je prvním krokem k nenávisti
2 názory
Špatně napsané. Je to jen obměna citátu - mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice.
Kacapitoma
07. 09. 2001
Dovolim si male kontrastournuti,to,ze je mezi temi dvema city tenka delici cara je jen takova hodne stara a osoupana fraze...:-)Jsou to diametralne odlisne city,ktere jak jsem jiz zminil,jsou slucitelne jen tomu hlupakovi...
Bezejmenny
30. 08. 2001Láska a nenávist jsou dvě strany téže mince. Záleží jak ji hodíte. [Tuwim]
mirulka: dovolím si malé šťournutí...nepochopil jsi pointu...tady nejde o situci kdy se ti dva lidé přestanou milovat...je to o tom, že mezi těmito dvěma city je jen velmi tenká dělící čára. Ale souhlasím, že rozumný člověk snad ani nemůže nenávidět člověka, kterého miloval :-)
Ja v to neverim ani nahodou.Myslim si,ze pokud se prestanou dva lide milovat a jsou alespon trochu rozumni,nemuze to dojit az tak daleko.Takhle daleko to necha zajit jen hlupak jdouci pres mrtvoly jen za tim svym bez ohledu na ostatni a hlavne na toho druheho...
Viz Krel....
Láska se hodně pojí s nenávistí a bohužel se hodně rychle může změnit láska v nenávist
ale nedovolme jí to....
kytička: to je fakt, protože jinak by jsme se už dávno všichni mezi sebou nenáviděli, ale o tom to není...
Gastarbajtr
22. 08. 2001
...ano může ale rozhodně nemusí...
Láska se často mění v nenávist, mezi těmito dvěma city je tak úzká čára, ale záleží na lidech jestli to nechají dojít tak daleko...
to all: ď za názor
to krel: záleží na každém, co sám sobě dovolí. stejně tak si může každý doplnit tenhle "citát" :-)