Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAfrický nedouk
10. 03. 2009
12
51
3588
Autor
jejdavilda
Kdybych uměl psát
vydal bych knihu
NEGR A MOTTA
51 názorů
jejdavilda
22. 03. 2009
ja z tebe padnu :)))
skoro denne neco,v hlave ti frci ta slova jako po D1(no to jsem prehnala D1 je pomalejsi).Tak jako fotograf vidi vsude fotku,tak ty rym.
Smekam...
No, když jich vypiješ 40, je to jakobys vypil jedno alko :o). Jinak děkuju za přání, potřeboval bych spíš, aby mi nechutnalo...
jejdavilda
12. 03. 2009
Zbora - vláček jim v těch tunelech sice jezdí jen takový svérázný, co místo lidí vozí uhlí, ale myslím, že na doly na Ostravsku Praha se svým metrem co se týče tunelů fakt nemá...
č: co máte pořád s těma úlama? Ne, rituálně jsem mu obětoval jednu rybičku z akvária.
J: ...taky jsem měl včera podobný pocit, ale je to fakt asi o zvyku. No, mám kamaráda, který taky po hospodách pije nealkopivo a jednou mu místo nealka nosili omylem diapivo a on celý večer chrochtal, jak je ten nealko staropramen dobrej. Až když se začal motat, zjistil, že něco neni v pořádku.
jejdavilda
11. 03. 2009
a věnoval jsi úlitbu bohu Radegastovi? Inač se ti břuch v škopek obrátí.. :-)
Čučenka: nevyzpytatelné jsou cesty osudu. Jediné nealkopivo, které včera v krámu měli byl...a modří už vědí! :o)
Toscana: dřív a víc? No, tak to už mlčim... ;o)
aleš-novák
11. 03. 2009aleš-novák
11. 03. 2009
Od Křídla jsem si přečetla tu poslední a fakt netuším, o čem to je - asi jsem na to málo zhulená, čéče... :o)))))
Zbora: a kdo je v tomhle případě ten slabší teda??? Mimo to - nekasej se na Ostraváky metrem, oni měli podryté město mnohem dřív a mnohem víc... :o))))
:-) až se naučí psát, přijede, vystuduje UK a doma z něj pak udělají ministra...
aleš-novák
10. 03. 2009
A já mám Trabanta, obejdu se bez metra, jezdím si kam chci a ne kam vedou koleje, víš? :-)
Včelín, jasně - takový ten barevný domeček na louce, jak do něj létají vosy pomocí křídel.
jejdavilda
10. 03. 2009
Tenhle je z betonu, nepění vůbec, je veliký a je to náš pohanský bůh, ano ano.
A my máme zase sochu Žižky! A velkou! Heč!
A Derovi ještě dvacet nebylo, když jsem přišel na Písmáka tak měl 11, takže to nesedí.
A já tím procházím už dlouho a ještě dlouho procházet budu!
A kdo se směje naposled, ten se směje poslední!
A vůbec.
jejdavilda
10. 03. 2009
Jednak my, Moraváci, máme dobré srdce a nepereme se. A druhak - šedesátiprocentní kalvados je určitě od nás, bo kde bys k tomu přišel v Práglu, takže my čucháme domovinu a ne lihovinu. A potom se nám nasteskne po našich čistých zelených Beskydech a pelášíme ze špinavé mourovaté matky měst zase tam, kde se dá dýchat a oko unavené pohledem na ošklivé šedé žižkovské činžáky se potěší západem slunce za KOPEC!
jejdavilda
10. 03. 2009
Tady v Praze nikdo nechlasče, tady se pije jenom pivo a rum (obojí hluboce pod 50 procent).
jejdavilda
10. 03. 2009
Já se nebojím, stále s sebou nosím jako zbraň litrovku šedesátiprocentního kalvádosu. Když se cítím ohrožen, otevřu ji a i Ti nejagresivnější útočníci ze severní Moravy jihnou.
jejdavilda
10. 03. 2009jejdavilda
10. 03. 2009
T: měla, ale nikdy neplatila a nikdy platit nebude, aspoň na Zemi ne, tady platí silný žere slabšího, ať se to z mysli snažíme vytěsňovat sebevíc :o)
Al Bin - arab cikánského původu střízlivě fandící polskému klubu? Zvláštní kombinace ;)
jejdavilda
10. 03. 2009jejdavilda
10. 03. 2009
Zboro, doplnila bych to o jednu jemnou drobnůstku, která by měla platit o všech příslušnících jednoho společenstva, ať už to je kdo chce: svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Jinak nic proti... ;-)
čučenka - jsem taky příšlušnicí tohoto svérázného indiánského kmene :o)))
Cikáni mají ovšem ječení v krvi, ječeli vždycky, s tím neuděláš nic, kdežto ožralý fanda Baníku ječí bo je opilý a je fanda Baníku, ináč by třeba neječel :o))
...teda ne že bych se tady chtěl někoho zastávat, to jako zase že ne, ale tenhle přístup je charakteristický: "ať se chovaj jak jim to nastavíme my a bude všechno oukej" jenže ono to taknějak ouplně nejde.
jejdavilda
10. 03. 2009
jak znám vildu, tak má své vlastní kritérium slušnosti - každý ho musí hlavně pěkně pozdravit, jinak je zle :-))
jejdavilda
10. 03. 2009
k prologu: to bych ti doporučovala, vildíku, jinak bychom ti my, bílí indiáni černé pleti a romské národnosti mohli trošku znepříjemnit život.. :-))
Tady by mě obzvlášť zajímalo, jestli ony požadavky slušnosti jsou u každého etnika jiné, nebo stojí v rovině :o)