já to pamatuji už jen matně, možná proto mám k Mostu dost vlažný vztah, i když jsem se tam narodil...Například vzhled starého divadla mám docela zřetelně před očima, nedaleko byly lázně, kam se chodilo do bazénu...
tahle :o) zapomněl jsem přidat link, pardon...
to je paráda.mám úplně jiný styl,ale tohle mě zaujalo.Koukám máš tady toho mega,tak jdu číst další.Fakt dobrý!!!
i to je možné, v Mostě se k filmování využívaly staré domy před demolicí...
Asi jsem blbej, nebo nečet' pozorně, ale netočil se nějakej film vo boji vo most u Remagenu na Berounce?
...lítý boj...hvězdný roj...jedna pak spadla ke mně...poznal jsem...že jsou stejné...
ano, kouzlo nechtěného...:o)
Tak na ně, na krasnoarmějce!*
Ty museli čumět jako fujara zjara :o)))))))) *t
Já viděla ruský tank namířený na česká kasárna a nešlo o natáčení... */
docela vážná legrace ..***
slyšel. od kalašnikova. To není režisér...
se divím že Ivan v tom tanku neslyšel klapku:-))/**
Aha. Kdo by to řek, kdo by to řek! Ale ty hroby tady v Kolíně nad Rýnem jsou!!! A pamětníci mi o Rusech vyprávěli! Když je tady zabili, tak asi zde byli. Nebo je sem přivezli už mrtvé? Aby dědaEda mátli??? Jak od nich neuctivé!
Edvine dědku!
Nepleť si Labe s Rýnem!
Říká ti něco Thorgau?
A pojem demarkační linie?
Proč se tenkrát Stalin Roosewell a doutníkař sešli?
No a? Však moje poznámka taky byla "veselá". BTW, těm lidem v tancích, jak zmiňuji, asi moc veselo nebylo. Už to popletení v hlavách muselo bolet. Stroj času nebo co - museli si říkat. :-)))
Pokud vím, dostali se rudí ke konci války až k Rýnu, kde si s Amíky podali ruce.
Takže setkání u Remagenu by nebylo nemožné. U nás v obci (nedaleko Rýna), kterou osvobodili Amíci, máme na hřbitově čtyři pomníčky ruských chlapců z roku 1945, bylo jim kolem dvaceti, jeden starší. Očividně vojáci. Co že tady dělali? Bůhví.
To je fakt, ve scénáři to chybělo a mě bylo tenkrát 12, pamatuji jak slavná CA rozstřílela nově zbudovanou celnici na Cínovci, když je naši chlapci nechtěli pustit k nám!
no, rudoši ve filmu nehráli, ti se tam připletli omylem...jeli prostě kolem, 1968 :o)
No jo ale co tam dělala rudá barva na tom mostě?
Byla tam snad jen svastika a bíla hvězda.
Rudá jen v Mostě!
no, mě byly tenkrát čtyři, ale pamatuji starou ocelárnu, co už nefungovala...ta se jako kulisa k natáčení používala často...
Edvine, jde o veselou historku z natáčení, nic víc :o)
Ede tak v tomhle případě Aleš nekecá!
Sám jsem byl u toho natáčení. Komančové tehdy spláchly dva problémy najednou.
Amíci jim zaplatili za natáčení filmu a ještě zbourali část starého Mostu!
Moment, Aleši, horší bylo sedět v tom s hvězdou bílou. Ten asi nebyl vyzbrojenej. Ale asi měly obě posádky gatě dost plný...
Věcná otázka: Fakt se to točilo v Mostě? A proč? Máte tam řeku jako Rýn? A nač to město? Všecko se odehrává na mostě a v jeho bezprostřední blízkosti. Dyk jsem ten film viděl!!! V tom filmu byly tanky? To byl boj muže proti muži, tak nanejvýš kulomety, nebo snad náký to dělo.
No a ten most stojí, takže stačí si ho najmout na pár dní...
Ale Ty asi jen kvůli tomu rýmu.
Zase nám věšíš bulíky na nos!
Jinak: Obvykle skvěléééé!:-)))
no ale v tom tanku bych sedět nechtěl...ani v jednom :o)
To je tedy dílo! Humor, kameňák, co napsal sám život T******