Tak tohle už jsem si říkal hodněkrát.
Valerinkóóó!!! Gratulace!!! Je fajn že jsi nezahodila život za hlavu :-))) Je taky fajn že jsem mohl být nápomocen :-))) Ale hlavně, nezapomeň, že my jsme tady pro tebe...pac a pusu...
:-)))
~ ~ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ~ ~
héééééééééééé a ty srdíčka děláš jak??? :-)))))
valerííí.: mmmmmMLASK :-)))))
papouchu: viz www.fi.muni.cz/usr/jkucera/specznaky.htm
LIDIČKY!!! DĚKUJU VÁM FŠEM ZA PODPORU!!! VŠECHNO SE SPRAVILO...SICE MI JEŠTĚ TROCHU NEDŮVĚŘUJE, ALE UŽ JE TO LEPŠÍ:-))))
z tohoto mám radost, ale že jsem ztratila svoji kamarádku z dětství mi ani nepřijde..je to divná hra osudu...ach jo:-(((
Já mám teď poslední dobou dobrou náladu a psychicky jsem na tom i dobře, ale nevím jak dlouho to bude trvat, ale doufám v dobré časy...ač mě vě třídě považují za největšího exota...mě to nevadí i kdyby by mělo...holt jsem si nějak vzykla na špínu a podlost...no jednou to přijít muselo, to je život...někdy jsem nejradši umřela, ale teď lituju, že jsem na to kdy pomyslela, protože už vím, že existují lidé, kteří mě mohou míti rádi i bez toho ač by mě znali...prostě jenom tak, protože existuju...protože s nimy mluvím...je to krásný něco takovýho cítit a já vám všem děkuju za všechno..moc jste mi pomohli, dokázali mi, že jsou ještě lidé, kteří mě mají rádi i když mě vůbec neznají a neházejí na mě pořád tu špinavou hlínu................děkuju!!!!!!!!!!!!!!!!
Valerinko,
to nejni nejhorší, ztratit se dá lecos...mám kámošku a ta na jednom tahu ztratila botu v hospodě, jak ji tam přátelé hostili. A když se do tý hospody druhej den vracela, tak ji tam hostili znóva na oslavu šťastnýho nalezení té boty. A ona tam tehdy ztratila, pro změnu, balanc a museli ji domů odnášet. Ale už mi nevyprávěla, jestli si tam další den pro tu ztracenou rovnováhu došla znova...
Juuu von je pistáciovej, tak tím se mi lecos vysvětluje.
jůůůůů to jsem nevěděl, že jsem taky pistácioforbes, děkujůůů, Bezejme :-))))
Pistáciovou zmrrzku papouš rrrád :-)))
......a já se omlouvám, pochopil jsem to až teď, ty jednoduše vezmeš
štít, někde chytíš kus hořkýho smíchu a pak ho položíš PŘED ten štít,
že je to tak? :-))
On se vrátí...
Věci nejsou takové, jakými se zdají být....
Bude líp
A ty musíš být psychicky fit....
co to plácáš o hořkým smíchu?? nic takovýho jsem tu neříkal!!
....já, když hořkou, tak jedině čokoládu!
Mňam :-)))
Ale mléčná je lepší, mňam mňam :-)))
papouch: víš, některé věci vyplývají z kontextu. ;o)))))
Bezejm.: f tom pšípadě jsi četl asi jiný kontext :-)
;o)))) Zřejmě. Momentálně z kontextu vyplývá, že je nesmyslné hádat se s příslušníkem živočišného druhu Psittaciformes. Doufám, že se tě to nedotkne. Ahoj.
Juuuu to je, Bezejmenny, ale hezká nadávka. Má fakt formu, asi psí, že?
Psittaciformes = papouškovití. ;o))))))
papoušku: máš prafdu........napjostou.....:-))))))))))))))))))))))))))))))))
Směj se a celý svět se bude smát s tebou....(konec záměrně vynechávám....
:))))))))))
:)))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))
:)))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))
No táááák....smějte se se mnou!!!!
Připomeňte si onu slavnou modlitbu sportovce:
"....a mám-li prohrát, dej mi dost síly, abych mohl stát u cesty, a pozdravit vítěze, až půjde kolem...."
Nepokládám hořký smích za štít, na rozdíl od Papoucha, ale za zbraň.
slzy se opět vrátily, ale jak řekl jeden nejmenovaný člověk.....VŠECHNO UŽ NEBUDE TAKOVÉ JAKÉ TO BYLO....ale mohlo by:-(((......to je už ale nepodstané..holt se kamarádství někdy rozpadne......:-((
kašli na to
život chystá furt nějaký podrazy
já bych mohl vyprávět
posledních několik desetiletí jsem se naučil říkat
-jedeme dál močálem černým podél bílých skal-
čas vše spraví
jen jizvy v duši zůstanou
naučil jsem se věřit srandě
v legraci jsem se zase našel
i když je to dřina
a jsou i tací, co mě za to napadají, že ze všeho dělám frašku
což není pravda
vědí hovno vo životě
zkus se pousmát
v životě toho je A JEŠTĚ BUDE spousta krásného
jen trošičku chtít
a mžourat do sluníčka a na lidi s usměvavým xichtíkem, víš...
držím palce
a posílám pro začátek jednoho smajlíka
:-)
smajlíci, když mají vhodné prostředí, tak se množí příčným i podélným dělením, hele:
:-) :-)
:-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
a..t..d.....
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
papí? Ty že bys ze všeho dělal flašku? ;o))) ehmm teda fraškůůů.. :o)))
nedávno jsem četl knížku Veronika se chystáý umřít..
myslím, že každému by se hodilo pár dnů v podobném psychiatrickém ústavu.. aby člověk pochopil svůj život správně a zkusil být jako pramen, který přetéká. :o)))
Tady ale teklo slz... Už to všechno odplavily?
a vsechno si odnesly do slaneho more..
jůůů ona tu už za mě všecko napísala alinka... tak jí posílám poděkování a tobě pohlazení s úsměvem :-))
Vždy jsme to, co si o sobě myslíme, že jsme.
Málokdy jsme to, co si o sobě myslíme, že jsme.
Albireo, Bezejmenny: :o) Oba máte pravdu!
Já se přidám: Nikdy nejsme vším, čím si myslíme, že jsme. :o)
Jinou mezeru jsem už nenašel :o(
Dva pohledy na totéž, Albireo. ;o)))))
A co více, oba pravdivé. Ach, ta relativita....
Já Ti fotku nepošlu, abyses nevyděsila... :-))
papouchu ale já už přeci vím jak ty vypadáš:-))))
valííí já Ti pošlu po tom včerejším větříku, co Ti odfoukával mráčky dnes ještě i sluníčko (do dlaně - sedmitečné, bude Tě šimrat a Ty se budeš smát ;o)) Jo a ten špagát klidně nech dalších 200 let puchřet ;o)))
Myslím na Tebe!!
Valerinko, připouštím, že Tě moc neznám, ale není to škoda? Vždycky se najde někdo, kdo Ti ublíží, někdo, komu nechtěně ublížíš Ty (znám to moooc dobře a v poslední době zvlášť), ale vždycky se taky najde někdo, kdo Tě potěší, kdo Tě bude mít rád, kdo Ti bude důvěřovat. Myslím, že takoví už tady jsou - třeba když se podívám na předchozí příspěvek od Zollinky.
Valerinko, že Tě nenávidí? To je dobře. Od nenávisti je jen krůček k lásce. Opakem lásky není nenávist, ale lhostejnost. Ta by byla mnohem beznadějnější.
Valerinko, mě taky jeden člověk nenávidí. Bolí mě to už pět let. Jenže s tím se prostě nedá nic dělat, obviňováním sebe si nepomůžeš. Jediné, co pomáhá, je myslet na hezké věci, které jste prožili v době bez nenávisti...
....holčičko, neutečeš a ani se neschováš hlavně sama před sebou! Takže všechny útěky jsou zbytečné!
Jen si přečti po sobě, co Ti všechno během tady těch dnešních rozhovorů proběhlo hlavou... To není útěk, to je zběsilé volání o pomoc. Když člověk totiž utíká,a chce doopravdy utéct, vytratí se docela potichu, aby si toho nikdo nevšiml!
Jak vidíš, na světě je spousta lidí, kteří jsou schopni mít Tě rádi. A ani Tě příliš nemusejí znát. Prostě jen tak, prostě, že JSI....
Tak neutíkej, nekřič, neplakej /a nebo třeba jo!!/...a hlavně se drž a bojuj - sama o sebe...sama se sebou.
*...*...*...*...*....*...*...............a nesmutni *o*
děkuju děkuju všem za podporu........jste skvělý!!!!
neděkuj......žij....sviť :o)))
val: Však my víme :))) Ale přesto se připojuji ka alině(ovi???)...děkuj světu za to že v něm můžeš žít!!! Žití je super!!!
Ahoj a někdy nashle...
Ne nejsi a Ty to dobře víš. A navíc ony se ty blbosti občas jenom blbostmi zdají, ale ve skutečnosti nejsou. A můžu Ti říci jenom jediné..jsem s Tebou ať se děje cokoli a kdykoli.
jenomže ten kamarád už zmizel a už se nevrátí.........on mě nenávidí!!!!!!!!!!!!!!!
a stejně nepudeš nikam.... už jen kůli mně, hahaha
no táááág... ☼
m.
vždyť nám te´d chceš udělat to samé... zmizet..
to je ta blbost, kterou by jsi mohla udelat...
a proto to nedej... prosim..
kdo by me potom cetl, kdyz vsichni zdrhnou hihi :o)))))
a kdo by tady psal Tva slova za tebe, co ?
a jestli Ti je smutno, tak Ti poslu fotku :o)))
no já nevím......asi neuteču z písmáka, ale ze života lidí kterým jsem zkazila život......půjde to lehce....jen mávnou proutkem!
člobrdlí: a tu foktu mi poslat stejně můžeš..je mi smutno skoro někdy...chceš emila?
Víš, nikdy není nic tak hrozné, aby to nemohlo být horší...ano, není to moc optimistické ale pokud nechceš, aby to horší bylo, nesmíš se schovávat...toť můj názor. Život stojí za to žít ať už přináší cokoli, i to dobré, i to horší...tak neblázni...bylo by nám tu smutno :-)
dyk mě ani neznáte, tak jak by vám mohlo být smutno...skoro nikdo mě nečte....protože taky píšu strašně, ale mě se vždy uleví když to sem dám...je mi potom líp....já neutíkám před životem...jen se schovávám......
víš, to je ale úplně jedno...každý by měl svůj život prožít podle svých představ a já si nemyslím že si přeješ prožít ho někde zašantročená...nikam se neschovávej, vždyť venku je tak krásně...
Atala: možná že máš pravdu......ráda bych vylezla, někdy to i udělám, ale stejně je lepší být někde zalezlá aby na tebe nikdo nemohl a všichni zapomněli! venku je krásně, hvězdy svítí a já vidím to nekonečno vesmíru........to co nikdy asi neskončí...to co tady bude pořád......ne jako já! uf.........
vzdyt jsi součásti toho nekonečna, řetězcem bytí...
tu fotku Ti kĺidne poslu, trebas Te nakazim optimismem :o)))
a zbytecnost.. uz to , ze nad tim premyslis neni zbytecne, nauc o tomhle premyslet lidi..
člobrdlíku........máš pravdu, jsem součástí nekonečna a jsem taky NESMRTELNÁ!!!!!!!!! juch juch:-))
p.s: valerie.valerie@seznam.cz
UUUuaaaaaaaaAAAAA !!!!
joooo!!!
MY JSME !
.....Jak je dneska pekne :::::: )))))
to chce tipek :o)
ty dokážeš fakt člověka potěšit!!!! tip si nezasoužím, ale to už je jedno..........díky