avi řádkovi.. nech vie aké to je... :P
krásňoučkatý, když už, Marvine :)
máš 100% jistotu?! esi jo, tak to balím a du spát bez konstrukcí aj rekonstrukcí...
dobrou :o)
Tohle já nemám zapotřebí!
:)
já su pro - já umím konstruovat aj rekonstruovat - kdy a kde?! ale bez práskání prosím... :o)
a nevypadals že u toho spíš - a esi jo, tož máš teda dost divoký spaní! :oD
Ačkoli mi teď napadá, že na tohle nemůžu jen tak přistoupit, tohle může tvrdit každej, že mě oblíbal, já chci důkaz! Provedeme rekonstrukci!
koník-nepráskej už na nikoho, my ti napráskáme sami
oblíbanýho? Dokelu já vždycky všechno zaspim! :)
já se náhodou už přiznala že tě mám oblíbanýho... co mám eště na koho napráskat? :o)
jejda: opomíjíš skutečnost, že jsem nebojsa! :)
jen počkej až tě se mnou seznámím, jen počkej
Člověk vytáhne paty a hned se tu lustrujou seznamy. No tak se přiznejte, kdo mě máte na seznamu, pač tady už přestává bejt veškerá sranda!
A avi všem, ať víte, jaký to je! ;)
VT Marvin: někerý věci holt musim vydržet, včetně vaší kritiky k mým dílům ;)
přiznám se, že vražda šokem patří k mým pracovním etodám. Vždyť je písmáků tady tolik, že se to stejně nedá všechno přečíst...o pochopení ani nemluvě
Koník .....gratuľujem Tvoja básnička bola pekná...
nebo bleskový Šíp (Karel :o)
no mně se to taky děje často... nejhorší sou buchty a koláče :o) spolu s tekutinama teda
no já zas děkuju dalším gratulantům teda
a Víťo, tys mě málem včil utopil! já si tu pěkně piju čajík a nic netuše kliknu na avízo od tebe...
:oD
Ovšem že šlo:
Týmto morskému koňasovi odovzdávam 20 gratulačných žetónov za budúce víťaztvá v KOULÍCH:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
na to, jak bleskově to proběhlo, je účast hojná ...
gratulace do mořské konírny...:o)
nojono, tak teda gratulujem koňýkovi... :)
ty kokšo, to kedy ste stihli :)))) ?
tak gratulace :)
radek.. me normalne dojimas.. ale to tak.. ze wopravdu.. tekuji vrele a pjekne.. dowopravdicky.
konickuuu.. gratulka jak plasen.. wo tom ni pochypka.. :-) si secka dilka musim este proletet.. pac evidentne tentokrat je to sama perla.. ;-)
já tu děkuju teda všem gratulantům a přeju krásný víkend :o)
Šťastné a veselé mořské ihaha, morsko konče !
Gratuluju Koníkovi!
A taky vlastně Řádkovi k nápadu. Bylo to prima, bavila jsem se.
Díky, řádku, za mé zviditelnění. :]
Jéééé, to je hezký počin!!! Mooc gratuluji řádkovi k nápadu, koníkovi k vítězství, všem účastníkům k účasti a nám všem dohromady, že se tady tak máme :)))))
Dovolím si tvrdiť, že ja som to tiež pojal inak...:P
to byla, po 6 hodině. teď jen aby ses neobudil ve 4 ráno a zas něco nevyhlásil, to bych zas promeškal :-)
Já taky gratuluji, jen nevím zda to není úchylka sedět u netu a čekat až vyhlásíš soutěž, nebo jsi to někde avizoval?
vítězka tě má v oblíbených, pořadateli - šetři avízkama - dyk zuří celosvětová krize :o)
a proslov tedy: já su tak ščasná!!! a chtěla bych využít příležitosti a poděkovat všem spoluúčastníkům, že byli tak hodní a nechali mě gentlemansky a ladyovsky vyhrát - bez vás bych to nikdy nedokázala, díky!!! :oD