Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha mladé ostravské rodiny
03. 04. 2009
7
16
4038
Autor
aleš-novák
pojedeme
koupit
nějaky nabytek
do
OBIvaku
16 názorů
Kurňa, nikdo si mých kunsthistorických vývodů ani nevšiml... Perly před...
:-)
čučenka - taky jsem se chtěla původně přeptat, zda myslel hlavně od flobertek a nebo rovnou od kanónů, ale obávala jsem se, že by mě měl Aleš za mimořádně militantní osobu, kterou vskutku nejsem :o)))
jsem myslela, že Praha je město věží a ne hlavní, těch tam už snad tolik není :-)
aleš-novák
03. 04. 2009
Edvin1 - taky jsem si na Chippendale vzpomněla, Roald Dahl píše geniální povídky...
Aleši, pobavils - *t (vzpomněla jsem si na popisek jedné fotky na jednom z chatů "Já v obiváku" - neviděls to taky???) - a kašlete na Skandinávii, tam je zima ještě delší než u nás, a to teda brrrrrr :o)))
aleš-novák
03. 04. 2009jejdavilda
03. 04. 2009aleš-novák
03. 04. 2009jejdavilda
03. 04. 2009pavelpavel
03. 04. 2009aleš-novák
03. 04. 2009jejdavilda
03. 04. 2009
"Obi" je od "Hobby",
takže v těchto prodejnách
by hotový nábytek být neměl,
ale jak znám Ostravany,
a něco vím o jejich zlatých ručičkách,
v Obi si koupí pár šroubů, k tomu desky,
a promění je v Chippendale.
(Thomas Chippendale mladší(1749–1822) byl anglickým uměleckým nábytkářem. Jeho nábytek patří dnes k nejdražším sběratelským kouskům, a říká se mu dle Thomase Chippendalea "Chippendale", vyslovuj: Čippendejl, viz k tomu povídku Parson's Pleasure Roalda Dahla, ze svazku Kiss Kiss)