Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDuše bezdomovec
28. 04. 2009
5
12
1573
Autor
Lovetka
Doma
už se necítím
doma
a u tebe
ještě ne.
Staráš se
staráš
o tělo.
A duše
- bezdomovec.
12 názorů
Nejlepsi povznest se na urovnen bohu - vis, jako nekteri antikove ve Star-gate (zatim dokoukavam Atlantidu).
Psychopat: Ano, magoři a bylo to tam i poprvý, tak nevim proč mi ted za to nadávaš, klidne můzeš veřejně,ať se lidi pokochaj.
Když má někdo v sobě hloubky plny napětí, z kterýho pri sebemenším podmětu vznikne bouře, při který kolem sebe metá blesky a nadávky, tak proč někomu takovýmu neřikat magor.
Zvlášť když reaguje na něco co se ho vůbec netýká, jako v případě tvojí reakce na Most mezi námi, kdy si nejdřív psal jako že si ten komu byla adresovaná báseň, a pak už za sebe vzkazy plný nadávek. V té době sme spolu už pár měsíců vůbec nekomunikovali,takže proč ses do toho motal...a takových případů bylo víc.
Každopádně toho mam plný zuby.
Můžes mi napsat kritiku pod dílo, že píšu na hovno,ale tim to končí.Pokud se nedokážeš ovládnout,nechod na můj profil tady,ani na lidé.ČUS!
Pane basníku, já pořád nevim kdy si ze mě děláte srandu a kdy jen máte jednu ze svých,pro mě a ostatni smrtelníky, nepochopitelnych nálad...(ale to ti je zřejmě úplně jasný,že jo)