Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak převléknot postel?
12. 05. 2009
5
6
840
Autor
littlecalcium
Jak se převléká postel
Návod pro muže:
1- je nutné sebrat dostatek odvahy a vyrazit z hospody o pár piv dřív
2- vzdát se večerního programu ( po pár pivech je velký problém i takováto banalita )
3- najít nějaké čisté povlečení ( bude nejspíš ve skříni )
4- rozepnout knoflíky na špinavém ložním prádle ( není to zase taková sranda, když vidíte každý knoflík pětkrát )
5- sundat z peřin špinavé povlečení ( to je celkem sranda pokud máte tolerantní partnerku a dostatek peněz na nákup náhrady za roztrhané ložní prádlo )
6- navléct čisté ložní prádlo na obnažené peřiny ( to není jednoduché ani za jasného stavu mysli )
7- zapnout knoflíky ( jen takový malý bonus ze světa smůly )
8- no a na závěr vyměnit prostěradlo ( pozor na to ať nedostanete od někoho po hlavě válečkem na nudle, protože po zamotání se do prostěradla člověk vypadá jako strašidlo z pohádek od Josefa Lady )
9- pokud se vám to podařilo tak gratuluju
Návod pro ženy:
1- svlékněte špinavé ložní prádlo
2- ze skříně vyzvedněte čisté ložní prádlo
3- to navlečte na peřiny
4- předpokládám, že Vám to šlo bez problémů ( tudíž nechápu proč nás do toho pořád někdo nutí )