Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTaky vám za poslední tři dny tolik stoupla čtenost?
15. 05. 2009
3
60
2565
Autor
Lakrov
Po dlouhé době koukám na svoji autorskou stránku a nestačím se divit; je to jenom u mě nebo jste na tom podobně? Začínám se bát návalu komentářů, ne něž nebudu stačit nejen odpovídat, ale možná je ani číst...
60 názorů
Veeriiaann
09. 08. 2009
Já to také zpozoroval. ze dvou za měsíc se mi to zvedlo na pět shlédnutí měsíčně. Naštěstí čtenáři jsou tak ohleduplni, že mě nebombardují kritikamy
ano za posledni tri dny mne stoupla cetnost z jednoho na dva.-)).. ...
jasně lakrove. ano ne. to je fakt prdel. teď se podívej zpátky na svou autorskou stránku, jestli se ti po téhle diskusi náhodou nezvýšila návštevnost. panebože..
Armin Tamzarrian
17. 05. 2009
Děkuji všem -- zvláště pak těm, jež se neomezili pouze na strohé ANO/NE -- za návštěvu.
Armin Tamzarrian
17. 05. 2009
léčit ses ke mně přišla pod dílo ty. já si tě na písmáku ani nevšiml. blbých krav si totiž všimnu teprve ve chvíli, kdy na sebe začnou upozorňovat a zveřejňovat soukromou korespondenci.
Marcela.K.
17. 05. 2009
tohle máš myslím na mysli. tak to máš mít veřejně. píšeš katastrofálně a ještě k tomu seš otravná
Marcela.K.
17. 05. 2009Armin Tamzarrian
17. 05. 2009Marcela.K.
17. 05. 2009
týčmene, a nápověda je ti málo? a pokus o zastavení grafomanů a krocení divé zvěře? (když už valíš s tím elitářstvím)
Pišta_Hufnágl
15. 05. 2009Armin Tamzarrian
15. 05. 2009
jó tzv. "čtenost"... to tu kdysi býval docela podstatný pojem.. ale to už je pět šest let zpátky:)