Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNechci abys žvejkal párek
27. 05. 2009
14
41
3107
Autor
reinka
Nechci abys žvejkal párek
Dám ti radu
Jako dárek
Až zas budeš hlady šilhat
Vem si mrkev
Budeš šišlat
41 názorů
jejdavilda
01. 06. 2009
pukavec se dá snadno vyrobit - dej vejce na pár dnů na pořádné slunce a uvidíš, jak bude usilovně smrádnout... :o)))
Lidí už prd ví, co je hlad - jinak by ta vajíčka radši hodili na pánev a udělali z nic volská oka. Takhle po volovi házeli kvalitní a hodnotnou potravu, když ten by nejvíc zasluhoval právě pukavce... :o)))
a od kobylek a taky... Paroubků, vždyť vejce jsou vzácná, myslím ta, co nejsou od chudinek vězenkyň...
všechno má svůj čas... i na ty plže jednou přijde pohroma... taková jejich prasečí chřipka :o)))) ( jen tak soukromě... nevadí mi posolení plži, pokud nejsem toho svědkem (Jehovovým už vůbec ne!!)
prostě plže vystěhovat jinam - třeba někam za kopec, at si ti za horama taky užijou, ne??? :o)))
já teda ne.......... já jsem pro přírodu.. to ten muj je pořád nahání a vykecává si ty morbidní dojmy přes plot se sousedkou :o))))))))))
S plžema zatočíme, to by bylo, aby nám ohlodávali tyhlety lahůdky... tsssss
jo jasaně :o)))))))))) porostou jahůdky, papričky a pro Toscanku rajčátka ( pokud to nesežerou ti hnusní plžimlžihlavonožci )
no všááák - aspoň bude čím pohnojit velké širé rodné naše lány, ne??? :o))))
taková jahůdka nabodnutá na párečku... šlehačka a hořčtička na tom... a taky páreček oliviček...
No to joooo - jahůdky zejména, nejlépe jako dezertík po chodu obsahujícím maso :o)))))
Párek po mase voní - i když v něm žádné není. No a někdy teda aspoň ta vůůůně :o)))
No tak to bacha teda!!! Jsem myslela, že volba je mezi různými druhy zeleniny... :o)) Jak jde o maso, tak to je prioritou vždy. :o)
Dušenou docela můžu, pokud není často a pokud jí není moc, nicméně je-li volba mezi mrkví a rajčetem, nemám o čem dumat - vyhrává na celé čáře rajče :o)))