Ahoj,
jmenuji se Jack a hledám v tomhle divném světě lásku.
Když jsem byl malý kluk, slýchával jsem reklamy, které říkaly “U NÁS V TESCU NAJDETE VŠE!”. Jednoho dne jsem tedy rozbil prasátko a pelášil si koupit svou vlastní lásku. Ptal jsem se paní za pokladnou, ptal jsem se paní u salámů, ptal jsem se dokonce pana vedoucího, kde že bych tady lásku našel. Všichni na mě jen hloupě koukali a já pochopil, že tady už asi lásku vyprodali…
Když jsem byl větši kluk, slýchal jsem kamarády, kteří říkali “VOLE PŮJDEME ZAKALIT, NA STODOLNÍ JE VŠECHNO. Jednoho dne jsem tedy otevřel svou pokladničku a pelášil na Stodolní sehnat svou vlastní lásku. Ptal jsem se kluků, kde že tady najdu lásku. I tentokrát na mě všichni jen hloupě koukali a já z jejich slov “SER NA LÁSKU PIČO” pochopil, že tady už lásku asi taky nenajdu…
Dneska už jsem velký kluk, a nedávno jsem slyšel kamarády, kteří říkali “GŮGL TI NAJDE VŠECHNO”. Jednoho dne jsem tedy navštívil gůgl, s nadějí, že mi konečně najde svou vlastní lásku. A opravdu, gůgl mi našel 9 530 000 odpovědí na dotaz "láska". Kliknul jsem tedy na první odkaz a vše co po mě chtěli bylo jen číslo mé kreditní karty. Tak málo za lásku? Jediné co mi však poslali bylo pár hanbatých fotek a vir k tomu jako bonus. No a tak jsem pochopil, že ani na gůglu svou lásku nenajdu…
Takže, lásku jsem dodnes nenašel, ale budu ji hledat dál… Lásko, jestli tohle čteš, prosím ozvi se.