Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlova mého dokonalého učitele
26. 06. 2009
3
11
800
Autor
kšá
Slova mého dokonalého učitele
jsou za oknem
– prší
11 názorů
Nicollette: díky, dostat z někoho hloupost a pýchu by bylo užitečné, kdyby si to ten dotyčný vzápětí uvědomil a zastyděl se. Pak by poznal, že četl slova svého dokonalého učitele. Ale takhle - jen promarnili šanci - naštěstí i jejich hloupost má smysl a může být dokonalým učitelem někomu, kdo sem přijde a kterému ten kontrast světla a tmy umožní jasně vidět co je co, zastavit se a uvědomit si své vlastní předsudky dřív, než je napíše a ztratí tvář.
V haiku není nic "dokonalé". Typicky hodnotící prvek. A "slova" učitele deště? Metafora, které se také neužívá.
jak já to dělám, že básník mi odhalí své skutečné nitro? Pohrdání, nafoukanost...
Je to na tvé straně, kšá : pardon, ale není to o tobě. Ta miniatura se mi skutečně líbí, slova »To je hezké« nejsou míněna ironicky.
Nicollette
27. 06. 2009
To je hezké, ale kde je to haiku ? Dobré by bylo si o haiku něco zjistit. Každý nový »haikuista« si myslí že stačí seřadit pár slabik. Mýlka....