Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..pod...
30. 06. 2009
12
55
5204
Autor
Rabb
pod mrakodrap
dopadl deseticent
-
padla panna
55 názorů
Buď rád, že nás máš. Počkej, až tu nebudem
a začneš od píky
jak zajíček
no jo, norsko.. když se dívám na tu pestrost komentářů.. značně mi to připomíná dílnu.. a vlastně i seznam děl.. :-)
zasviněný tam i tam.
ano, mám Čehomor. A aji Jarmilu Čuňákovou s Flekatým retem. Zdá se mi, že snad víš všechno.
A už nehraju, mám hoknu .-)
:>
za ty, co jsem ti vypil.. Ty jsi taky upír?? A já si říkal, že proč, když jdu někoho vypít, není v něm ani kapka.. Prý omylem!!
Finál čut .. to je jako čutnout do mičudy tak, aby se mančaft dostal do finále? Tak to neznám.. já byl dycky v bráně..
Milý papouchu, teď a tady ti nahrávám na smeč, abys jednou provždy umlčel vétého, jenž jest tvým úhlavním nepřítelem. Co ještě chceš, kurva ?
Jak dlouho ti mám podle tebe přihrávat ?
Final cut. Říká ti to něco ?
Nevymlouvej se na chyby systému. Jsi paranoik, který si myslí že po něm VT jde, a nepustí. Jsi paranoik
nám se tady trhat občanky líbí.. a počkej, až si vjedeme do vlasů, začneme ječet a nehty si pojedeme po očích! .-)
proč, rabbe. My se máme rádi. Jenom mu říkám, starýmu chlapovi, co má a nemá, páč je už úplně vylízanej
Ode mne ti dojít nemohlo, alespoň ne záměrně. Nerozesílal jsem avi nikomu.
Patrně nějaká chyba.
ale došlo mi, blbče. A budeš se divit, od tebe. Nemysli si, nemám tě v oblíbených, to si fakt nemysli. Myslím, že už nevíš, co děláš a cosi
ti zatemňuje mozek
papouší
Nor - Tobě jsem avízo neposílal, abys nemusel číst moje debilní, nenávistné, záštiplné, zuřivé, imbecilní, hnusuplné, vylízané a kreténské výpady vůči VT!
.-))
Kurva a proč já musím číst ty debilní výpady papoucha vůči VT ? No proč
papouchu
..proč já? Proč jsem dostal avízo? Abych musel číst VTMovy debilní, rádobychytré a přitom prázdné slinty?
;-)
a kurňa, narazil jsem na fyzika amatikáře..
..stejně nevím, co to píšeš za šifry.. :-)
kdyby padl orel, už by to nebylo ono.. stačí se jednou trefit a už házrt nebudu. :-)
Padne-li panna, uniká mi souvislost s mrakodrapem. Vlastně neuniká, ale jestli budeš pořád dolů házet dolary, za chvíli budeš mít hovno
:-)
no já bych řekl, že tam dvojsmysl je.. tentokrát to nechápeš ty.. ;-)
jen mi příjde, že když každej z písmáků bude házet do seznamu "blbinky s dvojím významem", boluj.cz příjde pomalu ale jistě o uživatele.. stejně tak prodejci kroužkových bloků.. atd.
:-)
o švestkách jsem četl.. a opět stejná forma.
ale to máš fuk, márve.. o hov*o jde.. :-)
mart, to jen taková hra, že Márve? zase to smáznu.. :-)
exper, přesně tak!
můra.. takovýchhle dost dobře provedených prací bys i ty za 15 minut zvládla klidně deset.. stačí se držet mustru.. :-)
na avízo jsem zapomněl, ale předpokládal jsem, že sem mrkneš.. pěkný? dyť je to žblecht.. jakože umění nad umění.. jako (nic proti) to tvoje dnešní.. :-)