Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluj mě
06. 08. 2009
23
52
3539
Autor
reinka
Miluj mě
s tím chodím spát
měsíc, že je převtělený Mácha
věřila jsem
věřím
a
bojím se, že navždy budu
Miluj mě
když vstávám
víš, ono je to
nesměj se mi…
ve mně
52 názorů
Adamova Eva
10. 08. 2009sestricka.slunicko1
08. 08. 2009Arnika sežehlá
07. 08. 2009
je dobré, Arniko? Po nocích, když se vzpouzím a otáčím se pořád... dokola, prý meduńka je dobrá a taky heřmánek... co ty na to, arniko (sežehlá)???
Arnika sežehlá
07. 08. 2009Arnika Plazivá
07. 08. 2009
Tak to je spíš pro něj, viď! Zamlčela jsi nám, že by tě měl milovat ještě mezi tím, v hluboké polorozespalé noci a někdy i před polednem, když utečeš z přednášky nebo kanceláře do parku a na nábřeží, kam na vás nikdo nevidí (myslíte si) a bude tě milovat pod lípou. Občas na vás ukápne lepivá šťáva. Ty se tomu budeš smát a on se bude mračit, že mu to zničilo nové sako a potom poběžíte do Vodičkovy na zmrzlinu a vůbec vám nebdue vadit, že je takové dusno a tramvaj neustále dokola rachotí. Ať vám to dlouho vydrží.
no ten by se tam měl... v Moři klidu by si lebedil a dělal na nás pozemšťany dlouhej nos :o)))))))))))
nojo... každý v něm někoho vidí :o))))))))někdy je to Rimbaud, jindy Gellner, ale úplněk to jistí :o))))))))) Mácha!
víš, ono je to
nesměj se mi…
ve mně
pěkně napsané a měsíc - převtělený Mácha mě dostal :-))) TIP
no jedině že by jsi vyškrtla slovo Mácha a nahradila výrazem BigBivoj nebo ještě lépe neroušek :))
to je pro mě osobně velká pocta!
ale nevím, co s tím budeme dělat? :))
Kiwi, já u tebe taky a dík :o)
Bivoji, nevím, jak ti to říct...
beru tě jak svýho toooooooo
osobního strážce :o)))))))))))
Kiwagamo´ag
06. 08. 2009
aleši, je kamennej a na měsíci mu prdlajs záleží :o))))))) vlastně i na mně...
Marvi, s tím panákem to není, jako obvykle, blbej nápad :o))))))))
tádydády
Bivoji...