hlavne se nekam nezakutalej- konik koulet umi, takze jsi to cvrnknul do dulku!.-))..tip
Oldjerry: problémy s časem. Po létě se na netu nebudu v úterý večer vyskytovat vůbec. Už teď to nějakou dobu dělá spíš koník, než já, protože furt někde lítám. A pokud ne, snažím se dohnat to, co se dá a písmák nebejvá úplně to nejdůležitějši... (ber to jako doznání) :)
Dal bych tipa, ale schází mi k tomu jedna informace, nebo alespoň náznak : co tě vede k tomu, abys KOULI hodil do moře. Na tom nic nemění fakt, že zdejší (tedy mořská) kobylka to dělá dobře.
Tak teď aby poetickou čajovnu vedl někdo jiný a můžeme to zabalit :-)
Podvodníku! Takhle to ze mě vymámit...
Pouze se táži autora, jestli platí to, co řekl, tak nevyšiluj, vejre.
Tak co? Skalní už tu byli?
eh, psi vyjí a karavana jde dál... :-)))
a co bola je K.O.U.L.E.?
a kto bol radek?
:P
měl jsi dobrý nápad, uvedl jsi jej do života, však koník je důstojný nástupce :-))
milý pronicku - hodní už na mne většinou všeci byli a avíza se mi posílaj už hóóóóódně dlouho teda :oD
Díky všem :)
Koule je v dobrých rukách.
Těší mě, že v mým provedení pobavila :)
Dneska mě napadla další ptákovina - promiň, papouchu - na další hurá akci typu koule, trochu těžší a trochu úžeji zaměřená. Počkám v klidu a v koutě, až mi to někdo rozmluví nebo až mě to přejde, pač na to teď fakt nemám čas :)
řádku - budeš mi moc chybět. Není to vyznání lásky, nýbrž uznání toho, žes stvořitel "KOULE," která mi přináší inspiraci, když mě nic nenapadá a to je moc dobře. Věřím, že jsi ji odevzdal do dobrých a spolehlivých rukou - tj. do rukou mořského koníka.
Tip za to, že odcházíš, nedám. Protiřečila bych si.
už tam je, přišlo ti avi???
jdu ti dopsat povídku, takže za 15 minut v hlavním seznamu, Vočko T. Marvine? :_)
řádek je "mrtev", ať žije Mořský koník!!!
řádku, odvedl jsi kus dobré práce (ty antikoulisty ignoruj), takže ti dávám tipa a jestli chceš, tak to dám i do oblíbených (ale abys to nebral tak, že se rád s tebou prozatimně loučím:-)
P.S. Hlavně teď musíme být hodní na koníka a správně posílat aviza!!! (ale mně vážně blbla aviza:-((
tak nejak :) akorát morský je prej skutočne dobrý maminek :)
no dyk to sem psala přece! u nás = u mořských koníků :o)
tak nejak :) akorát morský je prej skutočne dobrý maminek :)
Janino, král řádek první a jediný.. no já šak taky být řádkem ani nechcu, já budu furt koníkem :o)
myslíš tím, Petrusha, to jak sou u nás dobrými matkami tatínci? :o)
Koník to zvládne, ale tys byl prostě první, Řádku :-))
dík, žes to začal
jo, len načo sú morskému koníkovi? morský koník ako je všeobecne dobre známo je dobrá matka :)
sláva bezkoulému řádkovi!!! dvakrát sláva! (za každou kouli jednou :o)
Rabbe, dík za reklamu, bylo by aj úřední povrzení s razítkem? :o)
papoušku, díky
Petrusha - a jak k nim snadno (ale ne bez práce) přijít :o)
u Koníka jsou koule v dobrých rukou.. takovej dvojsmysl, že? :-)))
a řádek je machr, že tuhle soutěž zavedl.. sláva mu!
jak snadno přijít o koule ...
řáde, nedělej nedělej, jóó! Máme Tě rrrádi! :-)
Máme Tě rádi i bez peněz, Irenko, vlastně i bez koulí, řádku! .-)
teprve teď chápu, co je to "nemít na to koule"
odcházím sesbírat zbytky své bůhvívčem vymáchané ješitnosti do ranečku a vydám se na dlouhou matějskou pouť novým životem bez koulí
deprese
sbohem, přátelé!
jabadabadů
koní - teď úúplně kamkoliv, koukni na mapu a kde je zeleno, tak tam - a vem si kosu a dvoukolák :-)
a já myslela že tě uklidním!
to je ale zlý, zlý, nepěkná věc! :)
ááále houby! si to vůbec osobně neber... dyk o tebe osobně už dávno ani nejde... :oD
... mám si to brát nějak osobně, nebo jsou mý příspěvky tady dobrý už tak akorát na houby? :)
a jóóó, to bylo srandovní! :o)
papoušku, dyž tě mám na drátě - potřebuju instrukce kam kol brna na houby - nějak rozumně, není dopravní prostředek (já se tě dotazovala už někde, ale tys mě dvakrát nejmíň zapřel... :o)
esi tak zprávni, sím - kuju :o)
znám i vážné papoušky. ale přistřihly jim křídla
neboj, koní... my žvížátka musíme držet pospolu (akorát že papoušci jsou už takoví srandovní, no :-p )
listina výherců chce probrat zpětně asi... pač po zásahu macechy byla částečně obnovena tak, aby odkazovala přímo na výherní díla... atd.
Ale víš co, z toho se nestřílí
a pokud budu mít chvíli, taky tam můžu vlízt, ačkoli je fakt, že já jsem na tom s časem dost špatně teď už :(
vaude: král je mrtev, ať žije král, jojo :)
a já tě řádku vkulím do klubu aby to bylo zadokumentováno - stejně tam budu muset trochu zapracovat, nemám aktualizovanou listinu výherců... sypu si písek na hlavičku (popel plave...)
trikrat zdar radkovce! a diky!
no sotva su pár minut oficiálně ve funkci už mi hážou klacky pod nohy... nebo žabky mezi ploutvičky... nebo mě prostě nemaj rááádiiiiiiiiii, bééé!
:o)
papouchu, mám odzkoušeno, že moje koule jsou u koníka v dobrých rukách... tedy ploutvích... eh... nebo asi... ocasu... či tak nějak :)
koule bez řádku se kutálí nerovně, křivolace... navíc co může s takovou koulí udělat mořská potv.. éé .. potvůrka?
Utopit ji... :-)))
(sory není to myšleno zle, ale to podobenství se tááák nabízí :-)))
och, to s těma lopatkama, to mě zasáhlo... :o)
mimochodem, doufám, že mi někdo za tohle dá aspoń tip, když už ne rovnou výběr
VT Marvin: kondolence přijímám zítra v pět na lampárně
co já vim... třeba sis mě vyřadila, když ti hážu kouli na hrb :) (Tedy, chci říci - na tvou dokonalou linii lopatek :)
děláš jako bych tě neměla v oblíbených... řediteli :o)
takže se to provalilo... no jo.. tož dík no :o)