Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtíč
13. 08. 2009
1
19
2199
Autor
Adhil
Zase viděl jsem tě ve snu
obraz jako upletený z pavučin
co přilepí se na tváře
hmátneš po nich
a jsou pryč.
Teď očimá tápu ve tmě
a poslouchám srdce
jak do deky vyťukává
tichou tokátu chtíče.
19 názorů
Eriu Crann
14. 08. 2009
A za kritiky děkuji, samozřejmě, byť se to tu trochu zvrhlo.
Proseckého upozornění beru, ta sloka zní trošku hluše. Já si vždycky říkám, že musím něco napsaného nechat co nejdéle uležet, protože s čím větším odstupem to člověk čte, tím lépe...a vždycky to poruším :)
Tohle dílko nepatří k mým nejlepším, ale jak tak koukám, jsem docela rád, že jsem ho sem poslal :)
Znáte to, když se dva perou... :D
Udělal jsem také chybu. Správně má být: "první sloka nás musí oslnit svou přitažlivostí."
a co jsi vymyslela ? myslím, že se chvástáš. to hovno, které vydáváš za myšlenky, nemá žádnou vypovídací hodnotu. Uvědomuješ si to, milé město arabské ?
Pravda, to šáhneš zní teď s odstupem děsivě :) Změním to aspoň na sáhneš, i když to není o moc lepší.
Ale tokátu si musím hájit, tahle počeštěná verze je možná a spisovná.
"šáhneš" se tam vůbec nehodí. Pro ostatní by také bylo dobré ten obraz přiblížit.