Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedo ticha...
15. 08. 2009
8
12
1738
Autor
naira
po kotníky samotou
se svým já
střádajícím nevyřčeného
do ticha
plujeme si
i do nikam
než zachytí nás
byť
lehounce
paprsek pak
pohladí
tam v koutku
u srdce
12 názorů
petr.ix...malé velké...jak kdy..a za jakých podmínek... ....ale díky moc za zastavení tip... (připomínáš mi....ale jen blbost...taky sem se někam přihlásila...teda chtěla jako naira .x a zamítli mi to.....ale to nic...jen jedna obíhající myšlenka...)
já koukala na minulý rok...a to jsi tu byl...v tomto a čase kolem...tak jen... ...já taky vynechávám...a dost...a čass nemám...jen nemůžu asi zapomenout... ač se to asi nezdá...na Haničku Kupčíkovou... ...nejsem tak často jak bych chtěla..ale cítím víc..byť svět je zlý...a já našla tu útočiště... a sdílím rány ze všech stran.. od vykřičených až k slzám... ...a potácím se samotou..a s písmákem si občas dodávám sil... ....a moc mluvím...... .....oplácím a jsem ráda.....a promiň, že jsem ukecaná...;)))))))
ahoj nairičko-pusa na líčko:-))...v lete netvorim, jen se pitvorim.-))
děkuji všem za zastavení, pochopení a tipy....;))
a jsem moc ráda, že vidím moorgana...zdravím Petře, už jsem se bála....nebyl jsi dlouho vidět, nebo se mi to zdá? ...