Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZamiloval jsem se teprve nedávno
23. 09. 2001
4
0
1763
Autor
JTi
Ten nejsladčejší pocit,
už vím, co jsem a co chci být.
Nevím nic a přeci všechno,
díky bohu, že jsem procit.
Miluju život, tu noční můru pesimistů,
rozkvetlou růži básníků.
Miluju život, dýchání a svírání na prsou,
to jak mi po duši tančí noty a vhání slzy do očí.
Změnilo se to teprve nedávno, těžko říct proč a jak.
A možná že je to jen na chvíli,
takové chvilkové poblouznění, co napadá jen nepozorné snílky.
A možná že je to navěky.
Zamiloval jsem se teprve nedávno
a svojí lásce chci věnovat celý svůj život.
napriek všetkým čo tu vidia v tom bludy...dávam ti tip....ďalší zaláskovaný, zaslepený a otvorene úprimný výlev zaľúbenej dušičky...neboj je nás viac...
TIP
Cavalera: Nemuzu si pomoct, ale kdyz v tom vidis jenom zvasty, tak ses o neco dost ochuzenej. Ja vim, ze sem moc romanticka, az moc, ale dava mi to spoustu krasnejch veci, vis? Casto se stava, ze clovek do neceho dava dusi a ono to pak nevyzni. Ale kdyz v tom vidis, kdyz v tom chces videt ten puvodni silnej pocit, tak je to krasny.
tak ať ti to vydrží co to jde, broučku!:o) Svítíš jak žárovka?!:o)
Tak sviť těm kolem! Je toho třeba!:o)
Vy se na to vsici divate desne profesionalne. Mne se to proste nak libi...:-)
Semipalakva
26. 09. 2001
To že mi něco nejde pod nos není přece otázka profesionality ... a naopak ... prostě nelíbí ... profesionalita neprofesionalita, stejně jsou to jen žvásty ...
Bezejmenny
25. 09. 2001Semipalakva
25. 09. 2001Semipalakva
24. 09. 2001Bezejmenny
24. 09. 2001Semipalakva
24. 09. 2001
.... hm hm .. no .. no co .. no nic ... asi jako v 99% i zde platí, že o lásce raději nepsat .... :-)
Semipalakva
23. 09. 2001Bezejmenny
23. 09. 2001
"Nejsladčejší"?? To jako myslíš "nejsladší"? Takovéto tvary sice děti vytvářejí velmi často, ale v pokusu o báseň jsou přinejmenším udivující... :)
Na to o jakym tematu je to psane bych asi cekala vic citu... ale to jsem ja...
Ma to hezky zacatek.
No věnuj no... co Ti k tomu mám říci víc?
( zpracování je naprostá hrůza, každá sloka je úplně jiná, nemá to žádný systém, chaotisky poskládaná slovní spojení...echt! )
"to jak mi po duši tančí noty"..to se ti povedlo, hezký obrat.
(Přeji ti tu radost. Ať ti vydrží!!)
Já si Tipnu už proto, že jsem objevil dalšího zamilovaného člověka s krásnou otevřenou duší.