Tato povídka se odehrává v Teirmu po Eragonově a Bromově příjezdu............
Eragon vyšel z jeodova honosného domu a zamířil k Angele a jejímu kočkodlakovi. Zapátral v mysli aby zjistil zda je kočlodlak zde.Jak tak pátral nenašel po něm ani spotu za to, ale našel pozitivní a velice energickou duši. Když otevřel oči uviděl tělo ve kterém duše zpočívala. Dívka asi tak stejně stará jako on. Najednou ho začala svědit gedwey ignasia a tak si sundal rukavici aby se poškrábal.V tom uviděl na dívčině tváři tázaví výraz. Zvedla ruku aby si odhrnuula vlasy za ucho, ale v půli cesty se zastavila. Na její ruce zazářila gedwey ignasia. Třemy rychlímy kroky se ocitl u ní a vedl ji do jeodova domu. Když byli daleko od všech zvědavých uší a očí otočil se k ní:,,Ukaž svou a já ukážu tu moji!" Oba vytáhly pravou ruku a na obou zazařila stejná značka.Eragon se ujistil, že se jeho oči nemýlili a natáhl si rukavici.,,Jak se jmenuješ?"zeptala se dívka.Pověděl jí své pravé jméno a ona reagovala pootevřením pusy na znak toho, že je udivená. ,,Velice neobvyklé jméno!"poznamenal a uklidňujícím hlasem. ,,A tvé jméno smím vědět."zeptal se Eragon.,,Iliene." odpověděla. v tom uslišeli kroky, které přicházeli z točitého schodiště, které se nacházelo po jejich pravé ruce.,,Eragone s kým to mluvíš?"zeptal se Bromův hlas.Eragon mu představil Iliene. ,,A tohle je můj společník a učitel,"nedokonči l, protože ho Iliene přerušila.Nakloni la hlavu na levou stranu:,,Vy jste přece Brom!"Eragon vytřeštil oči.Jak může Broma znát.Nic z toho, ale neřekl nahlas.,,Ano, slyšel jsem vás tady mluvit, Eragone, proč si jí řekl své pravé jméno?"zeptal se Brom. Ilene podala bromovi svoji pravou dlaň.Brom, hned jak spatřil její gedwey ignasia promluvil:,,Dobře tato dívka by asi měla být s námi na našich cestách, řekneme Jeodovi a on pro ni zařídí pokoj.",,Eragone, doveď ji prozatím do svého pokoje."začal Brom,,A já zatím obstarám zbytek."Eragon tedy odvedl Iliene do svého pokoje a tam čelali dokud nepřišel Brom a neřekl Iliene kde najde svůj pokoj.