Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVznikl klub na podporu diskuzí
19. 08. 2009
1
107
4128
Autor
pronick
Vážení přátelé, vznikl klub na podporu diskuzí, který má za cíl UKLIDNIT situaci na písmáku naším uvědomělým jednáním, protože naše dosavadní jednání kazí ovzduší na písmáku. Klub se teprve blíže formuje, tak se přidejte, abychom těch 10 000 dali ve klidu. :-)
107 názorů
byl jsem poněkud ostřejší v podání, ehe.. ale asik jsi pochopil.. :-)
sorry.
vždycky říkám, že mě baví bouře ve sklenici vody :-)
něco "plácnout" (nejlépe na hlavní stránku) a potom sledovat, co se z toho vyvine :-)
ten klub je v zárodku, takže Rabb má pravdu, že to působí trochu nedodělaně, ale rozhodně za tím není moje touha ovládnout hlavní stránku (i když některé "stoleté" odkazy na hlavní stránce mi přijdou méně užitečné, než moje "výkřiky" :-)
P.S. A celá "elita" se zde sešla :-) až na VTM
no, právě, že nebyly plné vulgarit. byla to podobná diskuse, kterou tu vedeš třeba ty. prostě zábava. přesto: dík
přišla jsem po tom. Co bylo ve zmizelých příspěvcích nevím. Pokud byli plné vulgarit, jak je tam psáno, nelituju jich.
(A vím co dokáže Norsko když se rozšópne:)
Pokud mluvíš o té citaci papouchově, kterou si rozesílal tak porůznu a papouch ji postupně mazal...no třeba si nepřál být citován a tys nezažádal o autorská práva. Pravda je, že obyčejný uživatel by o to musel požádat dera, a možná by mu bylo vyhověno. V tomto to má papoušek jednoduší.
Tohle je váš žabomyší spor Narvahu, a ani jeden z vás nejste nad věcí. Jedu sama za sebe, nehodlám se přiklánět na stranu žádného z vás.
Můj názor je ten, že by se v diskuzích měla dát volnost. Že urážet se, chlapi mají z oka do oka, pokud nejsou s to, normálně se domluvit. A že ten písmák berete až příliš vážně.
tobě nepřišlo divný, když včera zmizela půlka diskuse? přišlo ti to na místě, rajo? myslím si u toho byla, ne?
raja: to bys musela zažít. pak bys třeba pochopila, čeho jsou tví kámoši schopni
že by mi někdo něco mazal...
že by někdo někoho prcal...
šmarjá, budu se muset naučit lépe formulovat myšelenku!:D
:-)) ja uz jsem v poho a prskam jen ze zranene jesitnosti at uz se tyka mych dilek nebo schopnosti meho usudku - s papouchem jsme v poho
ale obcas se necham zlakat do nejake hadky a pak pod vlivem nadmerneho sledovani Cerveneho trpaslika vymyslim komplikovane urazky :-)
ale se ho to dotklo, byls na jeho autorce? Ste si to vyvsvětlili, o.k, já Tě beru, přiklonila bych se k tomu, jak to právě na Vaudově autorce, píše pišta. Sem tam přestřelíš. Ale kdo ne, že jo.
dělat bych admina nechtěla;)
Ale pravda je, že třeba na totemu, sem neviděla, že by někdo někoho prcal krz diskuze apd. a fungují úplně normálně, naopak na vyšší úrovni bych řekla. Čím to je? Moderované nejsou...
A za ty kluby bych se přimlouvala, nechat je žít aspoň tímhle způsobem.
.. pokud se například Vaudovi, kterého neshledávám konfliktním, napíše koment ve smyslu, že se měl rozflákat v autě aby byl klid..
to bylo ve srandě, smajlík tam byl, měl tam předtím nahrávku na smeč, tak jsem ji plácnul. Vauda si velmi vážím a normálně se s ním bavím..
A nebylo to v autě, ale na motorce .-))
už mlčim :-X
No tak ale tohle zase už, viděla jsem několikrát na hlavní straně upoutávku na vznikající klub. Hlavně dřív to bylo celkem normální a potom co se odsunuli kluby z hlavní strany je jejich činost skoro zbytečná. Jak se o nich teda dozvědět?
Osobně mi kluby na hlavní straně docela chybí. A ač je tenhle klub jakoby nedomyšlen ještě, jistě má nárok být viděn.
K Narvahově diskuzi se vyjadřovat nebudu, nelíbí se mi styl jakým ji vede a navíc, nemám osobní zkušenost s tím, že by mi někdo něco mazal (asi proto že se držím v mezích slušnosti) Ale co se týče diskuzí, parkrát mi bylo navrženo abych přeřadila. Osobně s tím nemám problém, většinou najdu nějaký způsob jak danou věc prosadit.(třebas agresivní reklamou, že jo Rabbe:) Co už vidím jako problém, je, pokud, pokud se například Vaudovi, kterého neshledávám konfliktním, napíše koment ve smyslu, že se měl rozflákat v autě aby byl klid(přesný znění si již nepamatuju, jde o moji interpretaci, jak sem celou záležitost tenkrát pochopila)...To už jsou podpásovky nehodné postu admina. At si to každej přebere jak chce.
Co se týká těch klubů, můžu jich najít hned několik starších, které jsou řazeny v událostech, a tenkrát nikomu nevadili...
rčení zrovna u tohodle funguje..
..a jsem borec? díky, aspoň někdo si to myslí..
..a ty jsi taky borec, vážně, jak do všeho umíš ukázkově rýpat..
..končím s tebou komunikaci, funkci budu plnit tak jak si myslím, že to nejlíp půjde.. s tebou komunikaci končím, nemá smysl.. ( a se mnou komunikace taky nemá smysl, vím)
stahujete upozornění na tuhle diskusi, protože máte obavy, že by si toho vašeho úchylnýho počínání všimlo víc lidí, co? srábkové, hehe
narvahu, s tebou nemá smysl se o něčem bavit.. nejdřív si zameť před vlastním prahem..
jasně. jak jinak. tak pěkně dál buzeruj. kdysis mi ještě psal cosi o papouchovi do zpráv. teď už to děláš taky. pěkně si to užívej, teď seš teprve opravdovej borec
předpokládáš správně.. u tebe vysvětlování nemá smysl, jako bych psal do větru.
si přečti co jsi napsal. jak jsi jako admin reagoval:
"pronicku, asi jsi příliš aktivní..
..tvoje pokusy jsou jenom výstřely do prázdna.. když už chceš mermomocí ovládnout hlavní stránku, promysli strategii, ne pochybné anketové diskuse a oznamy na vzniklý klub."
proč buzeruješ? co máš za problém? proč nenecháš lidi zakládat diskuse bez svých kydů? o co ti jde? dělá ti to dobře nebo co? jaký výstřely do prázdna? jaké ovládnutí hlavní strany? v jakých sférách to proboha přemýšlíš? si už nevidíš na špičku nosu nebo co?
aha, takže další admin, tentokrát Rabb nazývá klub, který má reflektovat činnost adminů "ovládnutím hlavní strany". tak to pardon. seš taky pěknej chudák, Rabbe. teď sem si tím už jistej. celej ten váš adminskej štáb je infekční.
pronicku, asi jsi příliš aktivní..
..tvoje pokusy jsou jenom výstřely do prázdna.. když už chceš mermomocí ovládnout hlavní stránku, promysli strategii, ne pochybné anketové diskuse a oznamy na vzniklý klub.
Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Armin Tamzarrian
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Armin Tamzarrian
19. 08. 2009
jsem rád, že jsem vás dostal. bylo to naplánované tak, aby děj pomalu spěl k maximální možné efektnosti
Armin Tamzarrian
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Armin Tamzarrian
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009
a nikdo, nikdo nepřišel na to, že tam mám chybu... Kydáte po sobě hnůj, ale důležité věci vám unikají...
samozžejmě , že
8976
.................... a né 8796
O to nejde. Jde o to, že já mohu čísla udělovat svévolně. Ve své nabubřelé pýše mohu udělit jakékoliv číslo čemukoliv.
(Ono se to ale taky občas nevyplácí.. onehdá mne naštvalo, jak projíždějící rychlík mne ofouknul průvanem, prachem a listím.. tak jsem ho předběhl, počkal si na něj ve Studénce a skočil na něj z mostu, že ho očísluju.. Jak to dopadlo snad víš... ,-))
experimentátor
19. 08. 2009
Řeknu to otevřeně všem. Ze své práce jsem zvyklý na to, že když Dospělí a Rozumní lidé se chtějí domluvit, tak to jde. Jde mi o to, aby zde byl klid, četla se díla a ano, nemazaly se diskuze, když se jiné (i hloupější nechají). Proč by to zde nemělo fungovat - i bez urážek od - no ode všech. Nejsem hippísák, ale manažer. Jdu na večeři s přítelkyní, takže nezlobte. :-)
Pišta_Hufnágl
19. 08. 2009
omg. to je fakt neuvěřitelnej chudák. prej "přestaňte po sobe flusat jedy".
občas se speltu, blábláblá. seš nemocnej
Nechutný, vulgární a útočný jsi tu ty, papouchu. A úskočný - nikomu nic neřekneš
Vzdej to.
papouchu, Události mají stejná čísla jako diskuze? :-) Nor učí matiku ne, tak se ho zeptám, ať to vysvětlí...:-)
Otakar Zník
19. 08. 2009
pronick - hlavní přidělovatel čísel jsem tu JÁ já já, jenom já..! (Pišta sice bude remcat, ale má smůlu :-)
Otakar Zník
19. 08. 2009
OZ - mažu vše, co je bezúčelně vulgární, nechutné a útočné a je mi jedno, jestli je to norsko, nebo milovaný bratr.
Snažím se mít jeden metr. Že to asi nejde a že hranice smazat/nesmazat je pofidérní si asi umíš představit...
Každopádně mým přáním je, aby nechutnosti z Písmáka zmizely. Bez represí (a bohužel asi i omylů, za které budu pykat) se to neobejde.
Narvahu, chtěl jsem udělat otevřený klub, aby se mohlo v klidu a otevřeně mluvit..jestli si to spojuješ s tímhle, tak ten klub tak ber :-)
se podívej, co dělá octopus syd pod mým dílem. další chudák. je jich tu víc. je to fakt nechutný. k tomu žádnej klub nestačí
Papouchu, tohle je událost, ne diskuze!!! :-)
za tvá včerejší "offtopic" to klidni
Narvahu, no vidíš to jednostranně :-)
Oz, já už ten klub ZALOŽIL
papouchu, i ty si tam vítán (když budeš slušný:-)
Norsko, papouch je vždy 1.,nebo ne??:-)
Otakar Zník
19. 08. 2009experimentátor
19. 08. 2009
já to nevěřím. máš papoucha v oblíbených. tzn. že todle jednání toleruješ
Otakar Zník
19. 08. 2009
jo a chtěl jsem nazančit, že Vaše nářeky toho asi moc nezmůžou - ale když bude autorů víc..už chápete? :-)
Narvah, no vidíš, tak dáme něco jako "rozumnou" diskuzi a říkám ti, že to nikdo mazat nebude.
OZ, je to věnované i próze, ale co chceš proti vulgaritám dělat. Já je rád nemám, takže už jsme 2. :-)
Otakar Zník
19. 08. 2009Otakar Zník
19. 08. 2009
jak to myslíš klub na podporu diskusí? jako že když někde diskutuješ a pak přileze admin kterej všecko smaže, tak že e to ještě nějak pdopoří? to je fakt krutá legrace todle
ať ten chudák papouch prostě vysmahne. pak bude klid. už to tu rozdmýchává docela dlouho bych řek.