Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSuperstár
25. 08. 2009
2
29
1142
Autor
Zvrat
Děsí mě budoucnost
minulost dohání mě
bolí mě samota
minulost dohání mě
bolí mě samota
dny sváteční jsou břímě
už nevím kudy kam
před sebou unikám
a nic
nic mi to
lidi
platné není
dávno ne zdráv a mlád
cítím se superstár
a to je k zešílení
už nevím kudy kam
před sebou unikám
a nic
nic mi to
lidi
platné není
dávno ne zdráv a mlád
cítím se superstár
a to je k zešílení
29 názorů
nevím,neznám
29. 08. 2009
já vím - a novotvar právě už to moc není - takhle to mně osobně přijde moc profláklý - hlavně v souvislosti se soutěží - tudy vedly mé myšlenkové pochody (a víc než stár do básničky - nejen týdle, de skvěle :o)
to je novotvar kvůli slovní hříčce :))) - říká se ledacos, ne všechno se dá použít v básni - ale i tak díky za variantu!
no a superstár? to máš v jaký kategorii?
říká se - su víc než unavená... třeba - a znamená to zveličení - ale esi to neznáš, nevadí - já jen nabídla variantu :o)
víc než stár - co je to? to už je mrtev, ne? nebo je kategorie po stáří, kterou neznám?
místo superstár bych dala třeba "víc než stár"... to superstár je takový moc laciný v tomdle kontextu :o)
tak jestli je to možné, prosím tuto ´prvotinu´vyřadit ze soutěže a nahradit ´druhotinou´- slibuju, že ´třetina´ už nebude!
Norsko 1, jak se to pozná, že jsem žena? S moosovou - a to je čest nebo pohanění? ;)
raja, asi je inspirativní, ale zdá se, že moje verze tu byla první - za zbytek dík!
VT Marvin - ani to není zakázáno, že? ten výraz "superstár" si prostě zasluhuje pozornost, jinak by tyto řádky asi nevznikly ;)
že jestli mě budeš volat ke každýmu dílu, tak na tě pošlu zooroma!
aktivisto!
pro mě podobné dílo Bivojovu, zřejmě je "superstár" ispirativní. Chce to chytit za jiný konec. Žádny zvrat, překvapení, prvního řádku v různých obměnách je písmák plný, zbytek následuje. Cením zvládnutý rytmus, dodržení kategorie:)
jsi žena, v tom vidím problém tohoto textu. Máš mluvit za sebe, ne za druhé. Nehodnoceno
soutěžní dílo, jestli neurazí - koukám, jde to tu rychle jako v bývalém Svazu!