Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCHSSP - Právě jsme ztratili "nadějného" autora! - Jindřicha F.
Autor
pronick
Vážené písmačky, vážení písmáci,
Stala se katastrofa!
Server Písmák.cz byl navštíven géniem světového významu. Jeho nick byl Jindřich F. a jeho ambice skromné - vyhrát Písmáckou Superstar.
Chtěl se nominovat hned 2 díly, aby všem byl jasný rozsah jeho génia.
Část autorů se domnívala, že se jedná o recesi nějakého zavedeného autora (indicie ukazovaly na někoho z držitelů Nobelovy ceny).
Bohužel jsme pro něj nebyli dost dobří, ale v našich pamětech bude navěky.
Tento génius už celé 3 roky píše a zúčastnil se mnoha prestižních školních soutěžích - v pouhých 19-ti letech!
Dokonalost jeho slov a myšlenkových pochodů byla neskutečná a nepochopitelná i pro takové Písmáky jako VT Marvin, nebo Octopus Syd.
Promyšlenost a fundovanost autora byla ohromující! deprese, láska, optimismus v jednom díle.
Hlavně spojení. "hořícý město" z volných veršů O ptáčkovi nepochybně vstoupí do dějin a učebnic Písmáka.
V tomto díle uvedl, že to je jedno z jeho lepších děl a že nás bude brzo zásobovat.
I druhé dílo: miniatura Mé lásce uchvátilo - posuďte sami:
lásko tvoje pejzy
mejks mí krejzy
Řekl nám:
to je kravina a ten konec se vůbec nerýmuje! (kritika u díla Impresse)
Myslíš že to vyhraju? (myslel Superstar)
Má díla jsou rozhodně lepší než tvoje. (myšleno na všechny)
Nemůžu za to, že neumíš anglicky. (na experimentátora)
btw s tím w jsi trapný (na Jaroslava Nowáka)
Řekli o něm:
Narvah. (VTM, možná:-)
Tohle je pro Stupid ligu. (experimentátor)
Je to horší, než kdyby to napsal nějaký romantik po úrazu hlavy (přeloženo ze slovenštiny - Octopus Syd)
To jsem myslel, že nejhorší poezii píšu já. (Pan Otazník)
Vážně se chceš zúčastnit tímhle dílem. (Pan Otazník u díla mé lásce)
Halldasena oplakala, jako členka poroty Stupid ligy, kvalitu autora - "ˇMiluju tyhle recesisty, fakt miluju.
Celé dílo je jedna velká perla, je drsné a něžné zároveň, depresivní a vzletné jako ptáček luňáček(pak něco v závorce, už nevím co)
Ale je to celé moc krásné na to, aby to byla pravda, což je pro SL opravdu velká ztráta"
Are you stupid motherfucker or what? (experimentátor)
Smutečný průvod se koná dnes od 20:00 - rakev ponesu já, Octopus Syd, VT Marvin, experimentátor.
V čestné lóži bude za jeho nejbližší. Pan Otazník, Dalek, Jaroslaw Nowák. Očekává se účast i adminů a kritiků.
(nevím, jestli si to všechno dobře pamatuji, žel, autor se smazal:-)