Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serozlámal kola
25. 09. 2001
10
0
2013
Autor
Vyjan
rozlámal kola
půjčil koně
domů půjde pěšky
bez zájmu mine růžky
ďáblů i kurviček
a přejde všech polí pět
napříč
bez ohlédnutí
v pustině
žalu a žuly složí
na brašnu hlavu a bude
klímat
tak bude do smrti
i obešel já polí pět... to na mě vždy zapůsobí;o)
i popíjel já u Slunců popíjel
zoo: přihořívá! Plastici ale nejsou autory textu, ke kterému jsem vytvořil tohle zvrácené dvojče. Oni to jen zhudebnili. Má báseň je vlastně křivým zrcadlem předlohy, jejíž autor je v básni zašifrován... poslední dobou si stražně rád hraju.
rebecca13: protože jsem Vyjan a ne Míwa. "Každyj píšit, kak on slýšit" (Bulat Okudžava)
Wopi, to teda prrrrr, tohle je vyjanovské, a já jen opisuju od Vyjana...;-))) !!!
*****!!!!!
Wopi, hermit: Jaképak opisování, jsi jiný než já, každý vycházíme tak trochu odjunud, ale zřejmě občas míříme ke stejnému cíli. Pak se i jeden druhému můžeme podobat. Nebo se v sobě zrcadlit. Wopiho označení "hermitovské" považuji za vavřín chvály, nikoli obvinění z epigonství. :)
Prrr nebo hyjé, za dobu, co tu jsem, sem přibylo 10 věcí od Vyjana a přes 60 od hermita. Proto je pro mě "hermitovské" už pojem, zatímco na "vyjanovské" si teprve navykám...
;-).
A učil-li se hermit od Vyjana, rozhodně je to skvělý žák a divil bych se, kdyby už dávno neměl svůj absolvenstský list.
:-)))
... kdo to byl?
No přeci...
POŠTOVNÍ DORUČOVATEL...
░▒▓-_-▓▒░
Promiň, nechtěla jsem to shodit, ale já ho fakt tak živě viděla... Jak tam v té dalekosáhlé šedi štěrku a šotoliny zoufale leží s pošťáckou brašnu pod hlavou...