Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePadá?
25. 09. 2001
3
0
1683
Autor
Ostrovidka
Nebe je tmavé
v očích sníh
Brzy již sveze se
na saních smích
Dnes ráno z oblohy padaly vločky bílé. Teprve po podrobnějším ohledání zjistilo se, že ze střechy přilehlých domů padá jemný omítkový poprašek.
Albí, kdybys viděl jak je u nás na Severu a ani nemusí být doba ledová.... :o)
Ostrovidka
27. 09. 2001
My jsme zas jednou v jednom baru, v půl čtvrtý k ránu , stavěli VOSKULÁKA.....a táákovej byl pěknej.....ze všech utopenejch svíček, co tam měli....hmm...už nás tam pak nechtěli :o((( Někerý lidové holt maj ten život děsně smutnej.
Jejda, to se mi ulevilo, Ostří. Už jsem myslela, že zimu na krku mají i pražáci a nejen my ze Severu :)).
Monty_Python
25. 09. 2001Ostrovidka
25. 09. 2001Ostrovidka
25. 09. 2001
hehe :-) Když jsem byl na brigádě (cca 1975), na stavbě Vodního díla Dalešice,
tak jsem dostal chuť postavit si sněhuláka. Vzhledem k tomu, že bylo léto a že jsem
vozil beton, tak jsem si postavil betoňáka. Při náhodné návštěvě tohoto kraje
v r. 1987 tam ještě stál... :-))
víš co bych udělal? připojil bych prolog za ty čtyři verše...
pak bych řekl, že je to super, takhle řeknu, že je to milé... a to je...! :-)))
Monty_Python
25. 09. 2001Ostrovidka
25. 09. 2001
Ostří, moc dobrý nápad a ještě lepší zpracování. Za poslední dva verše Ti freneticky tleskám. Že při tom klepla myška na tip? To je v pořádku.
papouch: Co takhle někdy udělat písmácký výlet na dalešicko? Betoňák by mne lákal i navzdory mé vrozené (či získané?) lenosti.
Kytí: Ty píšeš, jako bys byla eskymačka.