Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBoudova technická úvaha
30. 09. 2009
4
38
5393
Autor
aleš-novák
když vidím krysaříka
a ty jeho
tenké nožičky
vždycky přemýšlím
jestli je to ještě
Euler
nebo už Thetmeier...
38 názorů
Jarmila_Maršálová
08. 10. 2009
Krysaříka bych znala, Euler mi je vzdáleně povědomý a ten poslední mi zůstává španělskou vískou... bohužel, co se týče matematiky, grafů, fyziky a chemie jsem list nepopsaný, protože jsem na tyhle vědy byla vždycky tupá jako stará brusle... :o)
mladá hlavinko, vzpomeň na pohádky, jak Aladin přivolával džina? pohladil lampu... pa, musím běžet, čas taky běží, závodíme :-))
jasně že ten v láhvi... je příjemnější chladit pěknou oblou flašku, než hladit nějakou starou lucernu. A když se najde ještě nějaký Tonik, ůůůů! :-)
arkp: já ač ne Fan, jsem Vavřincová, ale ti dva cizinci, Müller s Thurgauem jsou furt lepší, než ti další, co mi hrozí přes plot, totiž Alzheimer s Parkinsonem, ne? Tak mi to s tím Eulerovým grafem taky nevyšlo, ale co, snaha byla, alespoň jsem se pokusila... :-))
aleš-novák
01. 10. 2009Květoň Zahájský
01. 10. 2009aleš-novák
01. 10. 2009aleš-novák
01. 10. 2009aleš-novák
01. 10. 2009Květoň Zahájský
01. 10. 2009mořský koník
01. 10. 2009aleš-novák
01. 10. 2009
Tak jsem tu zpátky... zahanbeně pokyvuji hlavou, na Eulera jsem si vzpomenout měla, ale toho druhého nezná ani seznam... doma jsem našla jinou významnou dvojici -
Müller-Thurgau...
trochu jsem si lokla,
napadlo mi,
žes chtěl kreslit
jedním tahem čokla... :-))
blboun nejapný
30. 09. 2009
si počkám, kolik tady potkáš znalců... jdu gůglit :-) anebo že bys pro neznalé doplnil vysvětlivky pod čarou? teda, vím co je krysařík :-)))