Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFILM - Revolvery nejsou, co bývaly
Výběr: Bílá_Místa_V_Akvarelu, G_B_Show
22. 10. 2009
3
15
3525
Autor
pozorovatel
Jsme si o prázdninách natočili jednu mou povídku a poslali do soutěže. Tak kdyby jste se chtěli podívat a navíc i zahlasovat:
http://www.muvi.cz/aerokratas/278-revolvery-nejsou-co-byvaly.htm
Máme ještě lepší a černobílejší verzi, ale což... Aspoň takhle.
V natáčení písmáckých povídek bychom chtěli i pokračovat. Záleží jen na čase a dobrovolnících, tak kdybyste měli zájem...
15 názorů
Valerie a týden divů
19. 12. 2009
Všem doporučuju si to přehrát v Mozille, samozřejmě s patřičným doplňkem. V exploreru je to tragédie...
Valerie a týden divů
25. 10. 2009pozorovatel
23. 10. 2009
parádní, trvalo mi to sice asi 40 min než jsem to dokoukal (a to mám rychlej internet, pokud není soused - Číňan napojenej na můj router).
Určitě tu bude nějakej víc kvalifikovanej intoš, co pochválí, poděkuje a zhodnotí.
Mně se líbili oba představitelé, že byli takoví uvěřitelní. Ze začátku mě prudil pohled na kolegu Jecha, ale postupně se to měnilo v sympatie (a to ještě, když jsem se dočetl v titulcích, že dělal hudbu a zpívá k tomu, tak je to teď vyloženej oblíbenec). U dívky to bylo obráceně - nejdřív jsem si říkal - že je to pěkná kočka, a pak jsem se Mirkovi nedivil :-).
Celkově dost dobrý!! Až budu míň pracovně vypruzenej, tak popřemýšlím o nečem ke zfilmování :-)), ale možná by humor na tak malým prostoru vypadal hodně amatérsky nebo při nejlepší snaze bakalářově.