Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDůvod k zamyšlení
Autor
Harold
Kdo si toto uvědomí vyvaruje se následného znechucení z hořkosti pudů ! A přitom v průměru každý sedmý verš vázané poesie je napaden !
Ano, N A P A D E N ! ! !
Umírá-li vlivem této hrůzné nákazy tolik básní, musíme my ZVOLENÍ začít psát svou Lásku na podzimně k zemi slehlé listy javoru.
POZOR !!! - Duby neopadávají !
Možná je to příliš složité, ale já se k tomu ve čtyři hodiny ráno vzbouzet nebudu ! Psát nesmyslná šestiverší o umrzlých vlašťovkách a perverzní zábavě začínajících hokynářů nemá smysl, neboť údaje byly zpracovány statisticky.
Ale vraťme se k meritu věci ! Doneslo se mi (od některých autorů), že zaznamenali pokusy INFIKOVAT i volné verše. (Ani na prózu se ubohá viróza nezmůže...) Já sám jsem doposud nezpozoroval ni náznaku, ale považuji za důležité, ba svrchovaně důležité NEPODCENIT !
Dodnes si ještě vzpomínám na kukačku a datla. Och, jaká to kombinace... A šest stupňů Celsia tomu rozhodně nepřidá...
Nechám teď na úvaze každého z vás, jakou důležitost budete přikládat genialitě mého objevu, ale na každého dojde ! Varuji tímto všechny instalatéry, přestože nejsem zrozen pro pouhé manifesty. Představte si například Lampářovo auto polité jasmínovým čajem (jen na bočních dveřích, přirozeně...) Ještě dnes se budím v noci hrůzou při myšlence na rum v pneumatikách.
Veršoslepci, básníci, lyžaři a literáti !
NEKOUSEJTE ZA JÍZDY DO VOLANTU !!!
Váš, v sedmém verši
JHS