Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKoule/povolání - Nesnáším, když v listopadu spadne na zem mlha
03. 11. 2009
23
36
4415
Autor
reinka
Nesnáším, když v listopadu spadne na zem
mlha
Gejza v Dubí z tepla auta pohled vraha
vrhá
na mé ztuhlé zmalované líce
Vztek ho dusí, kšefty nejsou…
Bojím se
že bude sekec
vždyť mé snědé utahané tělo
jen pět chlapů
dneska v sobě
mělo
36 názorů
Martas1985
05. 04. 2014:)
samozřejmě koprovky naše nejmilejší :-), ale jinak jsem vděčný strávník :-)
mírně propečené, jooooo? a co ty s s exotickým kořením nebo severské s koprovou marinádou:o))))))))
ja radsi mladsi jen mirne propeceny kousky
(prosly nebo hodne pripaleny mi nic nerikaj - tam bych neslysel ani na slevu) :-))
jo tomu zastárlýmu nasmrádlýmu masu nemusí šlapat na krk ani hygiena ... Ale každá věc má nakonec svýho kupce :o))))))))))))))))
ted jsem cetl asi pred tydnem na Seznamu, ze maji taky krizi a byl o tom i jeden porad na BBC.
mne zatim nikdo zadnou akcni slevu nebo predvanocni vyprodej nenabizel
mozna tak jeste slevu pred koncem zarucni doby
jo pase tu kde kdo... a pak, že to u nás nevzkvétá :o)))))) Jediný obor, kde nehrozej stávkama... Jak by to vypadalo, kdyby stáli všichni svorně u silnice a jen kynuli zákazníkům?
Johann Wolfgang Mária Amadovič
04. 11. 2009Kiwagamo´ag
04. 11. 2009
no, trošku kecám! Znám Gejzu... tak si říká jedna z mých klientek (než se oholí) :o)))))))))))
citrónku, Gejzu neznám... tak to o mě není :o)))
Evi, Janí dík :o)))))))))
Mario, už máš nějakou představu jak? :o))))))))
Marvine, původně jsem začala psát o profesionální plačce :o)))))))
reinko, je to škoda, co! Tolik peněz proteklo v Dubí přes sexuální služby a kam zmizely? Kam? Proč z toho alespoň neopravili chodníky nebo radnici?
A co v Chomutově?
Až budeme dělat revoluci příště, uděláma to jinak! Tip