Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePotraviny asijského původu
26. 11. 2009
5
13
2002
Autor
FAE BOMB
Potraviny asijského původu
Jedna, dvě, Honza jde,
nese pytel mouky.
Máma ho zabije,
páč v tom našla brouky!!!
13 názorů
Někdo jim možná tleská, já na ně každopádně hajluju s pantoflí v ruce. Moc se jim ten nacistickej pozdrav nelíbí. Je to banda lítajících židozednářů. Asi si koupim trpaslíka, viz odkaz.
http://revue.idnes.cz/video-v-nemecku-vystavili-1250-hajlujicich-trpasliku-fxa-/zajimavosti.asp?c=A091016_124230_zajimavosti_nh
Tíhle jsou potravinoví , chutná jim všechno.Dostala jsem vlašské ořechy a miláčkové tam byli zabydlení, než jsem zjistila kde mají přechodný pobyt tak jsem se něco nahledala.Ptali se co proti nim mám, že doteď kam přišli tam lidi tleskali.
ren: Molů existuje víc druhů, což jsem ani netušil.
http://www.kafe.cz/chci-byt-uspesna/jak-na-to/jarni-postrach-moli-kouknete-jak-na-ne-1397.aspx
Jestli se jich chceš zbavit, tak jim kup čínský sušený mlíko, nebo hadry vod Vietnamců... :-))
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/cina-popravila-viniky-skandalu-s-mlekem_149182.html
http://cs.wikipedia.org/wiki/Melamin
Jsou to prasata... Fakt nechápu, jak si někdo může kupovat asijské jídlo jen proto, že je o něco levnější. Za kolik korun byste dobrovolně zemřeli na rakovinu...?
myslím, že popravili aj dva šéfy továrny na sušené mlíko, protože tam přidávali jedovatou látku, po které zemřela spousta dětí a ještě větší spousta onemocněla.. a to dost vážně. Co jsou proti tomu nevinní broučci :-)
Ren: Koho to bolí? Je, protože používáš nějakou ultrabrutální metodu, nebo tebe, protože "nemáš to srdce"...?
Vši: Už si nepamatuju, jak to přesně bylo, ale před časem se objevila v televizi zpráva, že v Číně popravili ředitele továrny na výrobu knedlíků, nebo něčeho takovýho. Z příkazu toho ředitele se do těch knedlíků přidával starej papír a to údajně v množství hodně desítek procent...
punkově jednoduchý, dobrý úderný, jen bych dodal že ekologický potraviny z Rakouska byly zase podvod takže bych s tím slovem asijského byl opatrnější, ale jinak tip