Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevím jestli by ze mě měl Ježíš radost
02. 12. 2009
8
19
4064
Autor
Sršáň
Nevím jestli by ze mě měl Ježíš radost
Měním víno ve vodu
a stáčím ji do plastu
v práci já mám pohodu
tahám lidi od chlastu
19 názorů
Už jsme tu skoro všechno projednali. Snad až na nenarození v paláci, čtyři popeláře a hodnýho strejčka Herodesa...
(To by asi neprošlo. Sice je srabácký dělat si v debatě reklamu, ale jestli chceš něco delšího, tak se mrkni na pohádku "O veliké řepě". Ještě neni hotová, ale postupně vychytám mouchy. To by tě taky mohlo zajímat. Pošlu avi.)
Metta: Předtim, než slyšela to nekázání, tak to byla slušná holka... Pak ale přestala bejt svatou a vyšla do ulic...
aleš-novák
04. 12. 2009
Alnov: Sestoupit z nebes, nechat se odkřižovat, po krátkém nehlásání smutné zvěsti se nechat vysušit znesvěcenou vodou vod Jana Nekřtitele a následně upadnout v zapomnění... Asi takto...?
aleš-novák
04. 12. 2009
Non: Ty prohibicionistko! Za trest budeš na nebeský hostině pít pouze vodu! No, aspoň nás pak rozvezeš domů...
Alnov: Australský Pán Ježíš? Chodit po hladině zespodu? Zajímavá představa. Taky by mohl umrtvovat živé, znemocňovat zdravé a do vostatních cpát zlé duchy. Korunou všeho by zřejmě bylo vyhladovění věřících odzázrakováním chleba a ryb tak, aby ještě plných dvanáct košů jídla chybělo... :-))
Autor: To zkus na nějaký svatbě. Doporučuji Kánu Galilejskou. Víš jak to dopadne? Hosté se rozdělej' na dvě půlky a budou tě střídavě defenestrovat a infenestrovat, dokud se někdo nesebere a nedojde pro další chlast...
Za nápad *