Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePaneláky
22. 12. 2009
9
18
1972
Autor
PÁTER
Jak na niti
tisíce bludiček
do nocí svítí
každá láká
právě já
jsem ta pravá
18 názorů
krasne...vo mne nekonecne svetielka panelakov vyvolavali pocit tepla domova... najma ked som cestovala busom, ci vlakom, predstavovala som si za kazdym rozsvietenym oknom rodinu pri stole, spolocnej hre... az som trosku zavidela, ze som sama na cestach a nie tam, kde patrim...
...a díváš se při milování manželovi do oči ?
Jo,taky se mi to stalo,když otevřel dveře do ložnice...! To jen tak,není to k tobě,jen jsem si na to vzpomněl při slově - manžel. Ahojka
Arnika Plazivá
24. 12. 2009
přesně tak . No a sny jsou vlastně hodně důležité .. bez nich by nešlo žít , i když si je většinou nepamatujeme - přesto je máme ...
Kritiku přijímám,od toho je,aby vedla k poučení a nápravě věcí,jen mne mrzí, že někdo dokáže tvrdě kritizovat a když se kouknu jak píše on,nacházím horší chyby v textu a tak si myslím své...
A sny ? Jen ať se zdají ! Já si myslím,že dokud sním,mám pro co žít, třeba se i mně nějaký krásný sen ještě podaří zrealizovat.Pan Verne také snil,fantazíroval a cvok to nebyl. Co ve svých snech prožíval, to se stalo skutečností !
jo , já na tohle ještě tak moc nepřišel já ted se snažím napsat své sny.. sny jako co se lidem v noci zdají , zatím to slaví úspěch - je to sice sen , ale zrodil se v mé hlavě sice v podvědomí ale přece jen .....jinak říkam , super co píšeš aspon zatím se mi to líbí a přeji hodně štěstí na další díla...(no né že zatím se mi to líbí , ale jako že nemám co tomu vytknout ...)ale fkt asi zatím jestli čekáš na černější kritiku , :-D snažím se ale psát kritiky vážně.. , no ještě aby ne...
To psaní je má katarze,co musí jít ven,pryč, ať jde kam chce,bohužel neumím všemu dát správný tvar,ale kdo bude chtít,ten si něco přečte.Tak jak píši.
je to dobré , pěkně se to čte , no ne ale že byse ty delši četly špatně vždy se mi do toho nechce jak uvidím dlouhej text.. ale jakmile začnu číst a přemýšlet o tom , super... co dodat :-)