Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMužská
27. 12. 2009
11
19
1988
Autor
Tynic
Mužská
Křehká
jako vánoční baňka
z osmdesátých let
je moje naděje.
Vypouklý svět
v zářivých barvách
a tíha prázdnoty
na dospělé dlani.
Můžu rozmačkat zeměkouli
na drobné střepy,
které pak vytáhnu pinzetou,
a nebo to prostě unést.
19 názorů
Tato ma oslovila. Ta tiaz prazdnoty, pekna metafora vianocnej gule. Mali sme take doma vzdy ma hnevalo, ze su take krasne a zaroven zranitelne!
Trolejbus: Coja viem, az ked som sa prestala pozerat na basne (po mnohych rokoch) ako na slova a obrazy v novej kompozicii, ktore musia prekvapit, zacala som poeziu naozaj naplno prezivat. No a niektore basne su naozaj prezite i autorom, z tejto to napriklad citim a je pre mna tym silna. Neviem, neber to tak vazne...
Anetah: spíš seznamovská :)... najdu to, co neznám :)
Vlastně je atlasovská. Tenhle mýtus/archetyp je někde hodně hluboko ve mě a ne že by to bylo špatně.
Arnika: Mohl by to být pěkný gag :)
Reportérka: A nyní vystoupí performer Ondřej Klobásník.
Střih.
Z TROLEJBUSU VYSTUPUJE ONDŘEJ KLOBÁSNÍK
Ale zpět k tématu. Zdá se, že nevystupuju. Pendluju mezi točnami a ne a ne vystoupit. Kdo ví kdy mě to pustí. Ven.
Arnika Plazivá
28. 12. 2009Arnika Plazivá
28. 12. 2009
trolej: Tak to nepochybně :) Onehda mě překvapil 40letý kolega, který vypil flašku tequily, vylezl na stůl a začal recitovat básně, které mu zrovna nějaká múza s otcovským komplexem pokládala na jazyk :)
Komunikuješ velice vážně. Je to vážné ? ;)
ty kluku nosatá, ty eště žiješ?! no to je sqělý! to musim snad dát tip i bez čtení