Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekriminalistická úvaha
06. 01. 2010
5
17
1652
Autor
aleš-novák
když někdo zemře
během trestného činu
je to vražda
když zemře
samotný pachatel
je to
tedy
sebevražda...
17 názorů
Jarmila_Maršálová
17. 06. 2013moc se díváš na televizi(
Tak se odhlašuju. Přece si nenechám nadávat do vrahounů na plnej úvazek! :-O
:-P
Bis Morgen!
aleš-novák
06. 01. 2010aleš-novák
06. 01. 2010
Vaud:
mnevražda
tebevražda
jejvražda, jivražda, jevražda
násvražda
vásvražda
jevražda
pak ještě: televražda (na dálku), verbální vražda, rádobyvražda, takyvražda, jakovražda, pomstyvražda,
tetovražda, strýcovražda, multivražda, minivražda, cobyvražda?, pocemvražda, financvražda....
Ta čeština je zapeklitá, ale lidem skýtá nebývalé možnosti. :-)
pokud mame sebevrazdu, tak by pak mela existovat i tebevrazda (ale neber si to osobne) :-))
aleš-novák
06. 01. 2010
Budeš-li takhle pokračovat, nebude z Tebe kriminalista, ale ze mne kriminálník: Uškrtím Tě.
No dobře, ale : where is the joke? Je to snad rovina pro mne nedosažitelná? Snažil jsem se Ti říct, že Ti houby rozumím a že na vině nemusí být nezbytně můj slabý intelekt, že jo.
dědEd :-)
aleš-novák
06. 01. 2010
Vaud: Mám silné podezření, že to Aleš nějak nenašel pro svou geniální myšlenku vhodná slova.
Aleš: Kdepak, pak je to PAvražda.
jde o to jak zemre..jestli ho rani šlak a nebo jestli ho utlucou v cele!
Sebevražda ovšem není trestným činem nebo trestní stíhání bude alespoň zastaveno. Podle mě je to ovšem chyba. Záleží na sociálním postavení sebevraha. Pokud je výdělečně činný, okradl stát na daních a sociálním pojištění, které ještě mohl zaplatit. Pozůstalí by měli být uhradit tento dluh v rámci dědického řízení. Pokud sebevrah byl spíše přítěží (bezdomovec, nezaměstnaný, starobní důchodce), nebylo by asi vhodné, aby stát vyplácel někomu prémie za ušetřené sociální výdaje.