Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSRDEČNÁ
07. 01. 2010
12
18
818
Autor
baaba
Srdce je suchá překližka
už dávno hořící.
Jsi má zvlčilá jeptiška
na svíci sedící.
Srdce je Španěl - tanečník
co se mu plíce dmou.
Jsi deštník i slunečník
roztažen nade mnou.
Srdce je vetchej rámeček
a na obrázku Ty.
Jsi samička (já sameček).
Jen !!!TO!!! vím na tuty...
18 názorů
blboun nejapný
18. 01. 2010
Tady podobně, velmi dobré metafafory, např. srde jako suchá překližka ... je v kontextu obsahu velmi civilní, stejně jako srdce je Španěl, na drhou stanu jebtiška a svíce je už spíše fór a navíc nepůvodní a poslední sloka už z básně dělá pouhou rýmovačku.
a já myslel, že život je chemickej proces...
...ne, promiň Poetíku. Děkuju. Budu nad tím víc přemejšlet. Ostatně už mi to tu bylo naznačeno. Díky a ahoj.
Moc hezké, jen ta "suchá překližka"...jako by patřila do jiné básně, minimálně do jiného žánru. Navíc, přirovnávat srdce k hořící suché překližce, (ačkoliv je to spojení značně originální) v tom je na mě pramálo romantiky a příliš mnoho chemie... Jináč by to bylo na tip, ale není.
Miroslawek
07. 01. 2010
je ctí, že se k tomuhle říkadlu vyjádřil Miroslawek. Díky. Budu střádat.
...jen ...ono je to řemeslo?
Jsem tydy chytřejší...
Miroslawek
07. 01. 2010
umňa to nevyvoláva toľkého nadšenia ako u predchádzajúcich čitateľov ...