Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěla bych
21. 10. 2001
4
0
1447
Autor
miklunka
Chtěla jsem
…j
eště jednoune naposled
r
oztočit ruletua
zavolat žhářev
ždyť někdyi z malých
p
lamínkůbývaj velký ohně
nebo ne?
nebo si to tak
n
eříkaltenkrát poprvé…?
asi se mi to zdálo…
Chtěla jsem
j
eště jednourozdat karty
a
vyložit pasiáns…s
tejně by asi nevyšela
já bych třebaprohrála
na celý čářes
vět by se mi zatočilpod nohama
a vy
pukla povodeňz toho zoufalství
který jsem
n
ejdřív schovávalahluboko
do očín
ěkam do slzco
už dávnonejsou duhový…
Chtěla bych
z
ačít novou hru…
O sebe…
O tebe…
C
htěla bych vyhráta
být tím žhářemkterej ti zapálí srdce
a bude ho proskakovat
dokud
neshoří sámale…
z malých
plamínkůasi nebývaj
ty
velký ohněo kterých
si
mi vyprávěltenkrát poprvé…
(nebo ano?)
Navždy_Tvůj
08. 09. 2002Matyjustin
22. 10. 2001
to Mea a ďáblík : tak jo, asi to bude tim Rakovníkem, sákryš, to musí bejt zvláštní město, asi si tam naplánuju vejlet :o))
to mikl: smutný, ale hezký
to dablik : tady mám ouplně ten stejnej dojem jak předvčírem u Mey, tak si to přeber... a nebo mi to vyvrať :))
blbjenka, chces jako rict ze vsichni v Rakovniku piseme stejnym stylem a mes cetla prvniho, taxe tomu rika podle me?? :o))
a vypukla povodeň
z toho zoufalství
který jsem
nejdřív schovávala
hluboko do očí
někam do slz
co už dávno
nejsou duhový…
a vubec, druha pulka...*****!
ale radsi to nemuset cist :o(
Chtela jsi, vsichni sme nekdy chteli a porad chtit budeme ... neco jinak, neco zmenit ... to je udel nebo spis prokleti lidstva ... snaha byt lepsi ... nebo to alespon chtit ... a nekdy se to nepodari, vsichni to zname, ale to prejde, rany preboli a jizvicky skreje pudr nebo zdatnej chirurg a bude dobre a zase budes neco nejak chtit ... uvidis!
K basni: mam pocit, ze by se to dalo krasne pomalu zpivat nebo alespon recitovat do hudby ... ma to takovej "linej" naboj, takovy to houpani duse ... nebo plaminku ...
blbjenka: to nebude dablikem, ale Rakovnikem, vis :oD Tam sme vsichni stejny :oD Akorat kazdej jinak vypadame a myslime a tak :o)) Je to takova Rakovnicka atmosfera ... ja ji sice dycham filtrovanou GSM sitema a kopcovitym terenem, ale sem tak nejak svym zpusobem jeji soucasti ... a Mikli taky ... a dablik taky ... tak se pak nediv ;o)
jee, dablik to sem dal driv ... a ma stejnej nazor, tak vidis blbjenko, tim je to! :o))