Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seželví ukolíbavka
25. 10. 2001
7
0
4189
Autor
alina
O mé hlavě žádný neví
že mou myslí táhnou želvy
Malé stádo želvy sloní
želvím krokem se tam honí
a nic mu v tom nebrání
Když je smutná slzy roní
když je šťastná, želva sloní,
tak si spokojeně spí
"*o*"
Maddy: díííííííík ............ tohle je ta nejlepší pochvala jaká zahřeje :o)*
...pointa této věci tkví na úplném začátku. Uko LÍBAVKA, líbání... možná schází a hlavou táhnou želvy...
Jsme teďka zdědili nějaký želvišky od kamarádky...
Teďka nám plave v želváriu 6 krásnejch, věčně hladovejch macků...
Dodej ty akordy a já jim to někdy zahalekám před spanim...
když se jim to bude líbit dostaneš tipa...
:)
Gun: no, já nevím ... nechci Tě podceňovat, víš, ale ono hodně záleží také na procítěnosti projevu. Ale zkus mi to s nima domluvit, uspořádám pro ně spešl turné :o)))
aleš-novák
09. 05. 2002
problééééééééééééém, želvišky nemaj ouška, kde je máme drbat?
hezounká
m.
Proklítkůůů, no přecivá na pacičce :o))), ale kdyby jí to moc lechtalo, tak raději na krunýřku, ...aby tu neudělala loužičku...
*o*
font color="teal">Kliďánko, Želvička...
...říkávala jedna moje sympatická kolegyně...
A tohle je přesně vono, taková malá želví hymna.
...říkávala jedna moje sympatická kolegyně...
A tohle je přesně vono, taková malá želví hymna.
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Jo, to mělo bejt takhle zelený......., ale chybka se pomalu přiželvila...
|||-_-|||
tuhle jsem se chtěl povozit na želvě, ale ona se želví móóc pomáálu, taxe rači ulít se houpat na bidýlko :-)
Jelikož je želva plaz (jako já) je mi tato říkanka velmi sympatická :o))) típ
(skoro bych to zařadil do písmáci dětem)
brm brm :)
kdybych byl (zíííív) želvička, tak už (zíííííííív) bych urči(zííííííííííííív)tě dávo spinkal, ale (zííííííííííííííííííív) že..... fšššmmmm.... fšššmmmm....
Malé stádo želvy sloní
želvím krokem se tam honí....
to nema chybu!
ali :-)))
tipicek