Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTakový dynamický klid.
Autor
LadyLoba
Dnes se mi moc líbí tahle meditační melodie.
Takový dynamický klid.
Trochu mi připomíná den, kdy jsem si prvně řekla, teď již můžu umřít.
Bylo to v neděli - ten víkend jsem byla na svém prvním srazu Literu,
krom jiných jsem tam potkala J. s kterým jsem v tu neděli strávila příjemné dopoledne.
I když nevím jak se celkem cítil on, protože pořád jsem mu vykládala o někom
od koho jsem zrovna v ten víkend měla po měsíci první zprávu, že jsou živí a "zdraví", protože v tom čase putoval s bratránkem po Asii.
A ještě jsem v to ráno dočetla jednu zajímavou knihu od Carlose Castanedy a pak měla zajímavou příhodu s jedním psem. Měla jsem silný pocit deja-vu a ten pes udělal přesně to co mi těsně před tím přeblesklo hlavou, že udělá.
Vím, že to odpoledne kdybych umřela, umřela bych s klidem. Vím, že jsem si říkala, že bych chtěla umřít v takový krásný den, jako byl tehdy.
Dnes mám stejný pocit.
A je to zvláštní, protože na jiné úrovni se něco dožaduje:
vždyť si chtěla dodělat školu,
vždyť si chtěla to a tamto a do Španělska ...
Ale nějak ke mně tyto hlásky nedoléhají .. jsou jen na povrchu ...
Tam kde jsem já, je klid, smíření, úsměv, možná i jemný náznak smutku, ale takový něžný a krásný.
Je mi prostě krásně
jako ta melodie ...