Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK.O.U.L.E./oslava
14. 04. 2010
10
18
2714
Autor
naira
…na koho ódu pět
v dnešním světě
chamtivým
a po odvetě
snad
přítulná je vždycky
,,němá tvář“
aniž ví
co jsi zač…
18 názorů
...hmmm...možná jo...takových úvah by ale bylo...uvidím...;) ...jo a promiň...byla jsem pryč...-že odpovídám po dvou týdnech...-a potuluju se jinde (v myšlenkách) ale zvířátka, hlavně kočky..to je pořád jedna kapitola... J.
Štěpa z Hřibska
28. 04. 2010
...o tom by se dalo povídat do rána i dál.... ...ale hlavně zvířata žijí v našem člověčím světě, dnes, pro mnohé bohužel...a od toho se to odvíjí... ...shrnuto...: svět bez lidí, si určitě zvířata dokážou představit...ale naopak to bude horší...;) .......pa J.
Štěpa z Hřibska
26. 04. 2010
až tak tolik... no já jich pohřbila ...či dochovala .... .....no a o těch dvounohých ..to by ybla samostatná kapitola....zde lelze rozvádět.. ...z dvounohých nelze jinak ....než nabažit a vystřízlivět...a co nejvíc...a dokud to jde..cobys taky chtěl jinýho...;DDD ...to by si muse být pánbůh... a od těch čtyřnohých víš co víš...nápodobně...;)
ps: mám nový kotě...5měs. nejsem přes den doma...převrátila na sebe ,,škrabadlo"... ...večer...jsme ji našla na rohožce za dveřma....kňučící se skrčenou zadní packou... ...neudělej co můžeš...ráno vše odsunuto....veterina rentgen... ....nemůžeš to nechat napospas....když už to jednou máš... ...a mazlivější a upřímější oproti lidem... .........promiň...jestli moc povídám...
Štěpa z Hřibska
21. 04. 2010
....kují ...moooc všem za zastavení a tipy...
Petře stalo se...díky za odhad...víme...;)
nerouška bych takhle ráda překvapovala častějc..hihi..
Háber....no má a nemá...nás má, ale nie v človečím svete...;)
javavia díky
baaba...až tak..tak díky ..fakt
avox...si mmyslím...někdy ani radši neslyšet....hihi...dovedu si to představit...fakt...;)
Štěpa...no já su přes kočky...takže... ale nebráním se ani psům...jistým...hmm..;)
díky petře.x-...
a Iv...dodala bych...aniž ví
co jsi v lidském světě zač..... ...;)
díky blboune....
...ač pes či kočka krysa
ochočení
vycítí
že máš je rád
přitulní budou
i když budeš zlodějem
vrahem lidí
nepotřebují to znát
a můžeš se jim i zpovídat
znají jen vé vnitřní já
a proto jsou
asi
tak oblíbená...
.........:)
blboun nejapný
16. 04. 2010nevím,neznám
15. 04. 2010Štěpa z Hřibska
14. 04. 2010
naše "němá tvář" mi dokonce nosí ze zahrady kytky, většinou i s kořeny... to bys měla slyšet mé ódy :-)) */