Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekvočna, krmelec a broskvoň
22. 04. 2010
14
30
753
Autor
žušu
na dvoře seděla kvočna
musela bejt tak tisícročná
a taky byla děsně hnusná
vidina takový potvory odporný by mě klidně vytrhla ze sna
tak sem šla ze dvora pryč
míjíc dřevěnou tyč
najednou koukam a krmelec
a u něho skloněnej myslivec
užíral zviřátkům.
tak sem ho majzla broskvoněm přes hlavu (zhebnul)
a šla si na netu vybrat šatlavu
30 názorů
Pišta_Hufnágl
23. 04. 2010Pišta_Hufnágl
23. 04. 2010
už se jenom vymlouváš, lidé například dlouho mnohem víc bysme než bychom a taky to není správně; přechodníky jsou oproti tomu skomírající a omlouvat jejich zprznělé tvary živostí jazyka může být u studentky bohemistiky jen z nouze ctnost
pch, a prej vedle jak ta jedle... je to zmrvený a basta! co vás tam učej?
Teda leenai, jako budoucí langustka bys snad měla hájit neokleštěnou podobu kmene. Takže žádné zparchantělé míjíc, ale míjejíc. Jakkoliv oni dneska nejen míjejí, ale i míjí, tvořit přechodník z toho druhého tvaru je prasátkovost.
A.H. nope =) Ale přece nenechám nactiutrhat žušuiny přechodníky. ;)))
Pišto, z toho si nic neděléj, katugyros byl taky vedle jak ta jedle.. =D
Pišta_Hufnágl
23. 04. 2010
a proč minulý? nedokonavá slovesa tvoří přítomný, to za prvé.. a za druhé minulý vyjadřuje předcházející děj, ne že se dává kdykoli při činném příčestí. tak.
Pišta_Hufnágl
23. 04. 2010Pišta_Hufnágl
23. 04. 2010
Ach žušu, to je sen! Tak my tu máme fantazijní talent nad Lewise Carolla a jeho Alenku.....!!!
TTT***
Su neska ucaprtané jak malé pagátl po véletě vokolo Pryglu, takže sem nefláknu žádnó vyšperkovanó hlášku. Až ně zoncna vytáhne z betle a vovlažim se čechrem a kafiskem, tak se mi možná podpálí fojr pod kotlem a písty v gebeni začnó fachčit; to pak sem vysmrknu ňáké šprecht, co má zoft - ale fčil po mně nechťé, abych se hrbolčil a břulil tu písmena, leenaíí... fčil fak néé, soráč.
Pišta_Hufnágl
22. 04. 2010
Subprostorově extrapolárně ultramegózní hustodémonská krutopřísná báseň o smyslu bytí, Heideggerovském rozumění jako konstituci existence a salámu.
Především si cením autorověte práci s metaforikou ontické otázky fenomenálního uzlu. Střetání hermeneutických procesů kruhového poznání s francouzskou realizací rýhovaného světa, s beduínským podtextem a subatomární interpretací pseudoprvoplánového existencionalismu - očekávaného v jednotlivostech synesteze - je dokonalou reflexí usouvztažnění chrestomatického jsoucna s představou pobytu v "tu".
Líbí, tip. *