Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem princezna i služka
03. 06. 2010
2
15
1986
Autor
Elyssa Johnsnová
Jsem princeznou i služkou zároveň... princezna když večer ulehám na lože, služka když je ráno ustýlám. Princezna když piju a dobře jím, služka když nádobí uklízím. Princezna když se zamiluji a služka když se vdám.
15 názorů
Elyssa Johnsnová
06. 06. 2010
Tak v tom případě je všechno v pořádku:) A po dalším přečtení ti posílám tip nejen za to, jak jsi nad věcí (spíš už to taky vidím celý trochu jinak..:) *
Elyssa Johnsnová
04. 06. 2010
mně to přijde jako nápad docela dobrý*,
možná bych tam dala víc vtipu v příkladech
Elyssa Johnsnová
04. 06. 2010Elyssa Johnsnová
04. 06. 2010
chce to se učit sebeovládání:) náhodou poslední "verš" je na 14ti-letou holku docela bystrej :)
he, učim se na kulturní antropologii a prokládám to písmákem, tak sem možná trochu přehnanej no..
no, právě že na to jaký je to skromný dílko, ses nějak moc divoce rozepsal...:)
zato tvoje kritika je teda na úrovni.....ty to bereš zase nějak moc vážně, ne?
a promiň, jestli tě sprostejma urazim, nechci tě odrazovat od publikování, či tvorby tady /či celkově/, chápu, že si mladá a v tomhle prostoru si chvíli, ale tak tohle fakt nemůžeš myslet vážně...
hmmm skvělý, perfektně se to sem hodí, myslim, že za to dostaneš tisíc tipů, dvánáct let po sobě se to bude objevovat na přední straně písmáka, jako nejpropracovanější dílo posledních let...opravdu nazývejte mne hulvátem a sviní, ale toto je sračka největšího kalibru...