Andílečku..popřemejšlim a napíšu... jestli nato přijdu ..
teď zas nerozumim ja, ani nevim, jakej mejl si myslel, ale znas me, vis, ze sem zmatenec (coz by normalne nemela byt vlastnost andilka, ale holt ne vzdycky se zadari...), neces to objasnit nekde jinde (jako treba mejlikem?)?
teď tomu jenom trošku nerozumím:-(((( ale to je jedna z vlastností velrybek:-(
vetsinou nevadi, navic to bylo psano s neznym, chapavym a shovivavym usmevem, ale ten neumim napsat ani smailikama...
jo a vadí ti to andílku? tvuj email zněl jinak?:-)
pojď pocicmám tě)))))
Tady clovek vazne zapomene, jaky bylo to dilko nahore, nez se propracuje tema vsema, ehm, kritikama. Ste jak mali kuci...
TAK TO NE! Ona ocicmala mě :-)
Hele moc nekecej ty prasníku:-)
kdybys nevěděl že jsem chlap tak bych si to taky pěkně odneskla:-)))) heheheh
Ale to bylo v legraci... Ty taky všeckno bereš příliš vážně :-)
jéééééé, děkuju. Tak to vidíte, i docela malinkej ráček může dostat pusinku od obrovské velrybky. Já se asi budu červenat ještě víc než jindy...
rášku:-(
MLASK to víš já jsem jen velrybka... a ne velryba.-)
jsem jen takovej malinkatej
ale na Bacílka si dej bacha.. on by tě celou hned ocicmal jako to udělal zoo
Až na to dopisování s Bacilem je to pěkňoučké :o)))) A romantické :o))))
oh:-) ráčku:-) děkuju:-)
posílám ti maličkou pusinenku
oh:-) ráčku:-) děkuju:-)
posílám ti maličkou pusinenku
to víš... bacílek je starej prasák
tek : přece nějak musim uspokojit svoje perverzní ...
co to kecám...nečtěte to... fuj:)
hele to je nechutný :-)))) díval ses někdy lupou co všechno najdeš v mechu??? :-)) ale jinak - líbí...
Teda pánové (Bacílek a kokodýlet) ta pohádka je krásná, ale ty vaše vzájemný avíza berou dech..chichi :-)
jojo neither..někdy kokodýlta napadá napsat takofí dílečto
teda jako myslim-...dílečko z avízek:
Zato ulčitě uměj deltatiku!
Miloucka pocitovka zvlast kdyz si tam ctenar jako treba ja dosadi sve druhe srdce...
a co bys chtěw.... wellybty ani kokodýlci stejnak neuměj gamatiku!
Fakt jo? Nojo vlastně, všiml jsem si :-)))
to jsem nečekala?
ale já poslední dobou transformuju do kokodýlta...
Ty jsi TEN velrybka? Já myslel, že jsi TA velrybka... to ovšem mění situaci ;-))
Bacilku:-) to mění:-) předpokládám že už mi sem nikdy nic nenapíšeš:-))))
jo:-)) moje fretka, ale zrovna dneska sem měl sto chutí ji taky vyfáknout... :-)
A je něco, na co nefakuješ? :-))
Fakování mám normálně docela rád, ale zrovna fakování na gramatické chyby, noo... nevím... ;-))
Až opravíš gramatické chyby, bude to úplně nádherné...