Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAndělská ohavnost I
Autor
Piscis
I.
Vždycky jsem měla pocit, že jsem jiná. Ne snad nějak nenormální, i když i tento pocit se u mě párkrát, většinou ovšem s ironickým podtextem k sobě samé, objevil. Nemám také na mysli nějakou výjimečnost. Ne, nevynikala jsem v ničem nad ostatními lidmi, přesto jsem ale cítila, že se liším, že nejsem jako oni. Mýlila jsem se, byla jsem pouhým člověkem a nic to pro mě neznamenalo. Teď už vím, že člověk by si měl nejvíce cenit právě toho, co mu připadá nanejvýš samozřejmé. Třeba, že stárne.
Bylo mi
S Keiko jsme na salon stačily samy. Sice se vyskytly dny, kdy jsme nestíhaly, ale pokaždé to šlo nějak ukočírovat. Zákaznice odcházely spokojené a já měla radost, že salon vzkvétá.
„Vypadáš unaveně, udělám ti facial, nechceš?“ zeptala se mě Keiko po jedné z našich dámských jízd. Bylo obvyklé, že jsme si takto vzájemně vypomáhaly. Proč taky ne? Navíc člověk musí vypadat k světu, když provozuje salon krásy, je to přece jen součást reklamy a dobrého jména. S tampony na očích jsem sladce relaxovala a nechala Keiko ať rozmazluje a hýčká moji pleť. Zbožňovala jsem, když mi navlhčila obličej a masírovala ho. Zbožňovala jsem celý facial, ale tuhle masáž nejvíc. Když mi sundala tampony z očí, nemohla jsem uvěřit, co vidím. Moje pleť zářila, to ano….ale okraje tamponů, které Keiko stále ještě držela v ruce, byly rudé…..Byly od krve.
„Chtěla jsem ti to říct už dřív…“
„Ty….tak tohle…….eh….“
„Fakt jsem ti to chtěla říct…“
„Tys mi dala na obličej krev! Cizí krev! Z čeho to proboha je? Tos zabila kočku nebo co? Jaks to mohla udělat? Masírovat mi obličej krví! Jak tě to proboha napadlo?“ ječela jsem na ni a trochu se mi tím ulevovalo.
„Je lidská.“ zašeptala.
„To….to je z člověka? Proboha! Jak jsi mohla! Čí je?“
„Nevím, já…..dostala jsem ji!“