Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlenoty z trávy
03. 07. 2010
4
17
2563
Autor
vitsoft
Náramek z kopretin, prstýnek z bojínku...
chtěl jsem jí na louce věnovat všecko.
Jenomže pak jsem se zamyslel chvilinku,
co asi řekla by na šperky z trávy.
Jestli princ z Nemanic bude ten pravý,
když má jen básničky namísto klenotů.
V nich přece není vše potřebné k životu.
A možná odpoví - ty jeden kecko!
17 názorů
Miroslawek
09. 07. 2010
tak snáď nemusí byť každá básnička nadčasový skvost - mne to príde celkom príjemné, aj keď je "ty jeden kecko" trochu nasilu do rýmu.
a náhrdelník z arniky rozhodne ano.
...a nebuď drzá, Freny.
Koukni na svou stránku, (jen doporučuju), přečti si nahlas jeden ze svých výtvorů a šoupej nohama - lepší než do čekárny k psychiatrovi.
...za specialistou kvůli takový krávovině , Freny?
A "pochopit nepochopitelné"? Co to blábolíš, dítě nešťastný!?
Také mám pár podobných klenotů a velmi si je chráním.....dík a nostalgické "T".....
Honzyku a Přesýpací hodino....nechtělo by to zajít za specialistou ? Třeba by pomohl pochopit nepochopitelné.....
Arnika Plazivá
04. 07. 2010
nerozumím ti, ale nevadí mi to:))
- to vyhnije:))
- a propos, nenapsals ohlas na mou poznámku, ale hodil do větru kus roztrhanýho papíru: chytat a slepovat nebudu. Pa.
(Já vím, že není příjemný, nepřijme-li obecenstvo aktéra jásotem, ale tady není proč tleskat : chceš, abych ti mazal med kolem huby, nebo co?)
Pivní Kostko, já ho začal používat, když to tu ještě bylo povolený.
Přesýpací Hodino, hlavně šlo o to si ty doby připomenout. Šukačky bylo později taky dost.
Honzyku, ani tebou zmíněný orgán by při tom neměl být opomíjen.
Marcela.K.
03. 07. 2010
...poslední řádek udělal z celkem přijatelný rýmovačky text, který má, jak se říká, "těžkou prdel"...