Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModlím se
Výběr: a2a2a
06. 07. 2010
19
30
2445
Autor
berg
na Tvém nártu rty
lýtku čelem
stehnu tváří
a počkám až ztuhne
unylá část těla
Svíjí se stébla
uletěla
po otavách klín
bledě září
Marie má, Máří
šeptal bych výš
Kdybys to torzo
pohodila
30 názorů
zajímavá :-) ale nevím, zda vyznáním nebo zpovědí či povzdechem trochu morbidním bych to nazvala. Ale rozhodně to dle mne má na T
Místopis unylých částí těla a šepot slyšitelný do nebes. Dost na pár řádcích. *T
blboun nejapný
07. 07. 2010vindal drámo
06. 07. 2010
tak tochu koresponduju s Norskem - ten zacatek mel stavu a ten konec utika do nebe...za to polibeni nartu ti ale dat tip musim.-))
...nart zeny je setsakramentsky morbidni namet.-))
Ale šak já vím, a taky to nijak nehrotím. Je to drei Jahre stará věc, na Totému mi jí zdrbli za první sloku, za druhou sloku... a ty za třetí. Tak to prostě je a tak to světem chodí. ÷))
Nejde o náboženské přesvědčení, jde o literární kvalitu, která se někdy projeví jen v pár slovech
..." kluku toulavá"?
Po špitálech, po špitálech, ale už z pekel venku, bohudík, už dva měsíce klid....))
Bert_Hoffman: Skeptiku! Nebo snad něco víš? A jestli víš, tak pověz, nebo aspoň... ÷))
Já bych jí kategorizoval třá na milostnou dětskou, dívčí, mladou, zralou, pedofilní, pediatrickou, narcisistní, satyriózní, seriózní, sebevražednou, sebepropagační, machistickou, nacistickou (vyznání lásky Vůdci), senilně-vzpomínkovou, Alzheimer-usedavou, plačtivou, oplodňující, gravidní, morbidní... fantazii se meze nekladou! ÷))
já myslela že milostná poézie jako kategórie :)
to by byl dobrej fórek ne?
Jo jo, milá eS, jenom tak blbnu. Když se nám tu objevila milostná poézie, tak jsem neodolal si přisadit, bo kdo jednou stál, už navždy... však víš. ÷))
Totéž i směrem k Honzykovi. A jsem rád, že už tady zase brousíš, kluku toulavá. ÷))
....až polsky galantní:)))......nárte:D
líbí.
text má svůj , docela vábnej, rytmus...