Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekomár
08. 11. 2001
4
1
2456
Autor
Alela
komár
letí za svou obětí,
přisedá a zabodne se
až jsme z toho dojetí.
SAJE...
------------------
------------------
SAJE...
------------------
------------------
JEŠTĚ STÁLE...
------------------
------------------
...BUM,
a už je v jiném sále,
v jiném sále, v jiném čase
to smrt způsobila zase.
Jak sto jiných komárů
pije z jiných pohárů,
tam, v komářím nebi
tam, kde nikdy nebyl
1 názor
I kdyz nejsi anofeles,
presto na me vubec nelez.
Plácl bych te s velkou chutí,
Já netouzím po píchnutí.
Barbar ještě jsem se k tomu nedostala - promiň, ale už teď si myslím, že jsi fajn :) Nebyla jsem teď na písmáku aspoň rok... Jak budu mít čas, určitě si něco přečtu. Teď nemám k netu moc přístup, tak snad jak zas budu mít práci... Tak pa :)
Nevím, mám z toho takový prázdný pocit jako z dětské říkanky vytvořené jen kvůli rýmu. Jinak fajn.
Však jo - co z toho taky jinýho chceš cítit? ---> Z takkovéhle básničky.... ???
Barbare, jak Tomova stará??? Jak jako můžeš vědět, jestli s ním ještě jsem nebo už ne??? Abych si o tobě něco nepřečetla a nezačla si něco myslet...
No, vona to říkala vo svým starým, ale to je jiná histórie...
...jenom jsem si na to vzpomenul při čtení toho tvýho komára.
..a líbilo se mi to............
BARBAR
P.S. A přečti si něco o nebo ode mne, se budu těšit i když si budeš myslet ......... teda něco :-))))
AHOJ
je to jen můj sugestivní názor, já totiž nemám rád upravování slov jen kvůli rýmu.
Jo, má tam být dojatí, ale dojetí se tam víc rýmuje...
Sory, mám to snad přepsat?
No jo, povídala Tomova stará:
Von je jak komár, celej den mi pije krev a když chce večer píchat, tak bych ho nejradši zabila.
BARBAR tip
ahoj. Nechci rejpat, je to docela hezký, ale nemělo by tam být dojatí??? Vím, že Ti to zkazí rým, ale myslím, že dojetí je podst.jm., ale v Tvé básni jde o sloveso... teď nevím...
Jéžiš, ty jsi mi dal tip??????? :-)))))))))))))))))))))))))) No tak to je teda nášup...