Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěštba
Výběr: Lyryk, Print
08. 11. 2001
7
0
2863
Autor
zolli
Čarou života protéká řeka
zpěněná neklidná čeká
obejme přístavy, obejde doky
na bedra naloží si roky.
Mám koráb Do pouští
nejčastěji se spouští
na vlny písku v očích.
U kormidla prostý kočí.
Mám karavanu pod obzorem
nepřístupnou dolem horem.
A toho koření, co se v ní „kření“
ba ani křenu konce není.
Štiplavě skřípe pod kopyty
Zdupány vodou budou zpity
Ospalky pod palbou beduína.
Však rozpadne se každá hlína…
Líbí, ale... fakt by nešlo, aby to sedělo i rytmicky? Asi jsem ten blbec já, ale nemůžu se s tím smířit... krásný dojem z obsahu básničky mi kazí humpolácké zacházení s rytmikou - nezlob se, Zollinko, stejně ŤMR.
Moc hezké, zolli.
Baci: Mně také obvykle klopýtající rytmus zarazí a zkazí dojem z básně - ale tady mi to kupodivu vůbec nevadí. Možná pro krásu obsahu a obrazů. Nebo že by to dělaly ty krásně sladěné podzimní barvy?
Tip.
Nevím o jaké rytmice mluvíte...po milionté říkám, že já to umím říct a nikde mi nic nepřekáží..nechápu...já vím, že to na slabiky nesedí ani v jednom řádku, ale recitačně s tím nemám problém..Já Vám ji snad budu muset v tom Brně vodříkat a pak se můžeme bavit o tom, co mám kde divně...
Lyrdo, nešplhej! Výpis stejně nebude :o))))
Ostatním díky :o)
zolli, vždyť říkám, že u jiných básní mě rytmus často zaráží a u téhle ne!
Zollí, je to moc krásný, a vodříkat v Brně jí určitě musíš!!!....síííím!!!
*o*