Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohlavka
Autor
horák
Po devíti měsících trápení s anatomií člověka jsme konečně dorazili na vytouženou stranu 107. Naše učebnice se i díky předcházejícím ročníkům na této stránce otvírají samy. V pravém horním rohu je nám málo známý oficiální nákres ženského pohlavního ústrojí. O kousek níže mi do učebnice někdo dokreslil neoficiální, zato z každého výtahu a z každé zdi známý kosočtverec s čárkou. I nákres mužského pohlavního ústrojí doznal změn - někomu se pohlavní úd zdál až příliš pokleslý, a tak jej poněkud ztopořil.
Učitelka Šimuniová vstupuje do třídy. Nezvykle rychle se jí podařilo nás uklidnit. Letmo s námi zopakuje žlázy s vnitřní sekrecí. Oba soupeři jsme již připraveni na duel. Konečně se chápe křídy a na tabuli píše velkými písmeny: ROZMNOŽOVÁNÍ. Konečně budu vyveden z nevědomosti a Ponec se mi už u Centrálu nebude smát, neboť jsem si ještě před nedávnem myslel, že souloží jenom prasáci a já jsem vznikl tak, že naši se měli hodně rádi. Mám už tedy načteno. Krom zmíněné strany 107 a pár stránek následujících jsem si přečetl Čtení před manželstvím, které na mě táta nastražil, aby mě snad nenapadlo za ním přijít a na něco se ho vyptávat. Prohlédl jsem si i kreslené obrázky v Kamasútře a pár obrázků v Leu, když jsem je tátovi odnášel do sběru a roztrhl se mi u sběrny provázek.
Nebudu skrývat, že mám za sebou i pár intimních prožitků. Za domem a zahradou mojí babičky leží park, který se po generace stává místem her dětí z celého okolí. Jeden den se zde odehrála bitva - snad o Stalingrad, o Moskvu, či snad šlo o nějakou lokální přestřelku z květnového povstání českého lidu. Podstatné je to, že jsem byl raněn a na rozdíl od těch, kteří byli mrtví a stačilo jim napočítat do dvaceti, aby mohli pokračovat v boji, já jsem se musel odplazit ke zdravotnici. Tehdy se to stalo - na mé zranění byla jediná pomoc - injekce do zadku. Musel jsem stáhnout červené trenky, nechat se poplácat od o rok starší Vladěny - ano, tak se to dělává..... . Co následovalo, není podstatné. Důležité je to mrazení, které doprovázelo těch pár mlaskavých úderů. Tenkrát v té bitvě byl položen základní kámen mé sexuality. To bylo to sémě, které bylo zaseto a jehož bouři teď sklízím.
"Tak Horáku, kde k tomu dochází?" ozvalo se najednou z reality. Šimuniová mě vytrhla ze zamyšlení. Jsem mimo, nevím, o čem je řeč. Na tabuli je nakreslená nějaká hadice a něco v ní. "No tak kde? Už jsem to říkala dvakrát," znovu se dožaduje odpovědi učitelka.
Pepik je kámoš: "V posteli, vole!"
"V posteli," chytám se jeho nápovědy.
"To je mi jasné, že k oplození může dojít i v posteli, ale mě zajímá orgán, v kterém dochází k oplození vajíčka, Horáku. Jestli budeš tuto choulostivou látku zesměšňovat, tak vám z toho nechám udělat výpis samotné a doma," zahrozila Šimůniová.
Třídou šumělo, že jsem debil.