Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVulgarita na objednávku...v kostce(Blesková krychle)
Autor
Kiwagamo´ag
Nemohu Vás oslovit Vážený pane aleši-nováku.
Nevážím si Vás. Hlavně díky Vašim úvahám, se kterými se zde vystíráte, mi často smíchy praskne ču*ák. Třicet korun je třicet korun. Sám si to nezašiju!!
Dále Vás upozorňuji jako zapřísahlý nebigamista….že
Lehká holka není žádná slepice
pro ni každej ču*ák je jitrnice.
To se ale hodně mejlí
Vždyť já na něm nemám špejli.
Dlouhej je jak z Prahy dálnice.
Lehká holka není žádná kačena
Říkala že libra ta je neměnná.
To se ale holka spletla
Do vzduchu jí libra vzlétla
Tahle bankovka je pro ni ztracená.
Lehká holka není žádná kráva
Když chce chlapům svoje tělo dává.
Po penězích nic jí není
Žádá jenom ukojení.
To je pro mě děsně dobrá zpráva. (Velmi dobrá zpráva 1984)
Je k nevíře, že jsem se nechal vyprovokovat a odepsal na Váš apel. Snad právě proto, že i schizofrénní kolega se svou mrdbábou a mrddědkem inspiroval k vrcholnému veršovanému dílu „Vendu Sipku“. Vězte…
Byl jednou jeden mrddědek
Ten si nas*al do trenek.
Zbyla jen babička se svými vousy
Dědečka do krku trenkama rdousí. (Mrdbába, Venda Sipka 2008 ?)
Není jednoduché zaprodati se vulgarismům. Ale slova prostého (sprostého lidu), třeba jako mrdat-kývat, hýbat (v kontextu)-byla nahrazena jinými. Latinskými, odbornými …sami jsme si vytvořili sprostá slova a z nich vulgarismy. Potom jeden nad druhým ohrnujeme nos.
Jsem unavený tím, co je vhodné a co nevhodné. Co je sprosté a co ne. Někdy to společnost snese, někdy ne. Tedy vypijte si průjem (Franta Cimbálník 1983) se svou soutěží.Tady na Písmák.cz se vše hlídá. Budu pro výstrahu možná i vymazán.
Jistě už spíte, tedy s pozdravem dobré zas ráno se loučím. Jděte s tím vším do mrdele.
KWG