Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJanu Skácelovi
Výběr: Print, Cavalera
09. 11. 2001
12
0
2106
Autor
Sama
Janu Skácelovi
Básníku můj
teď já to jsem
Kdo pije potmě víno
když obchází tu
Smuténka
že zemřela mi
Naděje s bukovými křídly
nastala moje
Hodina mezi psem a vlkem
zřejmě to nebude
Chyba broskví
teď však opravdu nevím
Kolik příležitostí má růže
a jestli je ještě něco
Co zbylo z anděla
vy mě neopustíte
A znovu láska?
souhlas s alinou...moc mne potěšila... a uvést do takového kontextu názvy sbírek je něco víc, než jenom hříčka...
TheLostDog
02. 01. 2002
To nezní špatně. Skácela jsem nečetl, ale předpokládám, že je to složeno částečně z názvů jeho básní. A docela se to povedlo.
TIPík
Dík za vzkazy, Vio, už se těším, že si od tebe budu číst. A ten Skácel by se ti mohl líbit, když jsem tak viděla tvoje autory - mimochodem, jsou to názvy sbírek, tak si můžeš vybrat!
Jan Skácel, Kotlářská, Brno...
Neznat Skácela, to je jak neznat Kilimandžáro!!!
*************!!!
Kníže knížat poezie!!!
Já zase nechápu, proč tolik lidí toho Skácela "uctívá". Nevidím na něm nic zvláštního...jen výjimečně..
No, asi tu budu za kacíře.......
Skácel je PAN Básník!!!! Jeho poezie je křehká, průzračná a čistá. Miluju ho!
Tahle věcička, poskládaná z jeho sbírek je sice milá a nápaditá hříčka, ale jinak mě příliš neoslovila a netuším, čím ve vás vzbudila tolik jásotu a výběrové chvály?! Ale to je jen můj soukr. názor!
Sama: myslím, že jako dokonalá pocta Janu Skácelovi spíše působí Tvoje dílko "Čím je mi báseň" !!! To je krása.
Jakpakto, že to se do výběru narozdíl od tohohle nedostalo???. No, já vím, výběr je vaše starost a nemám do toho co kecat, to je asi čistě subjektivní záležitost!
Tak sorry, už mlčím...:o))
Viásku: to mi ani neříkej, žes ho nikdy nečetl!!!! Máš černej puntík od pí. knihovnice!!! :o))) A asi brzy dostaneš hromadu povinný mimočítankový četby :o)))